יום שלישי, 20 במאי 2008

המשך ל "דוני דארקו" בלי ריצ'רד קלי


לאחר שמועות רבות, קבלו בשורה רשמית וחגיגית למעריצי סרט הקאלט דוני דארקו: צילומי ההמשך מתחילים באופן רשמי בעוד כשבוע , הבושורות הרעות הם: ריצ'רד קלי לא יככב בהמשך , ובבימויו של מישהו שעשה כמה סרטי זבל שלא שמעתם עליהם.

לידיעת מעריצי הפסיכדליה, הארנבים הגדולים וילדים מתוסבכים: צילומי סרט ההמשך לקאלט "דוני דארקו" משנת 2001 מתחילים. סרט ההמשך ייקרא "S.Darko", והצילומים הולכים להתחיל בעוד כשבוע.

דבי צ'ייס, ששיחקה את אחותו הקטנה של דוני בסרט הראשון, תשוב לתפקידה בסרט ההמשך, כאשר מסגרת הסיפור תתחיל כשבע שנים לאחר מותו של דוני. אחותו הקטנה, סמנת'ה דארקו בת ה-18 וחברה הטוב, קורי, יוצאים לטיול בלוס-אנג'לס, כשהם נתקלים בחזיונות ביזאריים.

דמותו של דוני לא תופיע בסרט, לצערם הרב של מעריצי החלק הראשון וג'ייק ג'ילנהול, אבל עושה רושם שגם בסרט ההמשך יופיעו מטאורים וארנבים, כמיטב המסורת.

הסרט הראשון, שיצא בשנת 2001, זכה להצלחה מעטה יחסית כאשר יצא לקולנוע, אולם צבר פופולריות רבה לאחר שיצא לשוק על גבי DVD, וזכה למעמד של סרט פולחן במשך השנים. הנושאים העיקריים שבהם עוסק הסרט הם פרדוקסים הנוגעים למסע בזמן ולפילוסופיה.

אין תגובות: