יום שני, 5 במאי 2008

הסרט הבא בסדרת "שליחות קטלנית" יותאם לצפייה לכל המשפחה


הניגוד בין אמת אמנותית לשאיפות מסחריות מעולם לא היה ברור יותר. מפיקי סדרת הסרטים "שליחות קטלנית" הודיעו כי הסרט הבא בסדרה יהיה מותאם לכל המשפחה, כדי שיוכלו לגרוף יותר כסף.

כל שלושת הסרטים הקודמים בסדרה קיבלו דירוג R, כלומר הוגבלו לצפיית מבוגרים בלבד, והרוויחו ברחבי העולם יותר ממיליארד דולר. אבל המפיקים החליטו שעבור הסרט הרביעי יש להרחיב את בסיס הצופים, ולדעתם הפיכת הסרט לראוי לדירוג PG13 (כלומר כזה שמותר לצפיית בני נוער מגיל 13 בליווי הורים), לא יפגע בחזון האפלולי שלו. "אנחנו ממשיכים במסורת המיתולוגיה של סדרת הסרטים, עם גישה מרגשת לאקשן. אם נוכל לעשות סרט מרתק שיפנה לקהל הרחב ביותר, למה לא לעשות את זה?", אמר אחד ממפיקי הסדרה. מפיק אחר הוסיף ותירץ ש"שיטת הדירוג השתנתה, PG13 הפך לאינטנסיבי יותר".

ההחלטה להפוך את הסרט לידידותי יותר לכל המשפחה הגיעה בעקבות הצלחתו של סרט ההמשך לסדרת "מת לחיות" שיצא בשנה שעברה. גם הוא התאמץ וזכה לדירוג PG13, לאחר ששלושת הסרטים הקודמים בסדרה קיבלו את הדירוג R. התוצאה היתה רווח של כ-382 מיליון דולר ברחבי העולם, שהפכה את הסרט לרווחי ביותר בסדרה.

חוץ מההצלחה בקופות הקולנוע, הורדת הדירוג והתאמת הסרט לכל המשפחה טומנת בחובה גם חוזי זיכיון לשיווק בובות של גיבורי הסדרה. "תכנית המרצ'נדייז שלנו תהיה הגדולה ביותר לסרטי שליחות קטלנית", אמרו המפיקים.

בנוסף, חברת ההפקות של "שליחות קטלנית" מבטיחה ליצור גם משחק לסרט הרביעי בסדרה שיתעלה על קודמיו. "שלושת המשחקים הקודמים היו גרועים", מודים בהפקה. "גרעין המעריצים זועק למשהו טרי, הם לא רק ישחקו את עלילת הסרט".

בסרט הבא בסדרת שליחות קטלנית, שיקרא "Terminator Salvation: The Future Begins", כריסטיאן בייל ("באטמן מתחיל", "אמריקן פסיכו") יגלם את ג'ון קונור בעולם פוסט אפוקליפטי של שנת 2029. עדיין לא נקבע מי יגלם את "המחסל" אותו שיחק בסרטים הקודמים מושל קליפורניה ארנולד שוורצנגר. עלילת הסרט תעקוב אחר קונור שיוביל את המלחמה להצלת האנושות מידי המכונות הרעות.

אין תגובות: