יום שלישי, 20 במאי 2008

דו''ח שוברי קופות - 11.5.08 איירומן עדיין בפסגה!



הרשימה המלאה של שוברי הקופות מסוף השבוע האחרון , המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה''ב, והמספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.


בסוף השבוע הזה נכנס הסרט "ספיד רייסר" שלמרות הכל לא הצליח לעבור את איירומן , וקיבל גם ביקורת לא טובה , סרט נוסף שנכנס למצעד הקומדיה הרומנטית "מה שקרה בווגאס"


1. Iron Man - 51.2 (177.8)
'איירון מן' הגיע תוך עשרה ימים להכנסות של 177 מיליון דולר בארה''ב, וכמובן, לקח בדרך מ'הורטון שומע מישהו' את תואר הסרט המצליח של השנה עד כה.
מבוסס על סדרת הקומיקס הפופולרית של מארוול. טוני סטארקס (רוברט דאוני) הוא ביליונר שמעביר את עיקר זמנו במסיבות, אירועים חברתיים ומפעלי הנשק הרבים שלו. פטריוט אמיתי, טוני הוא בעל החברה הגדולה ביותר שמייצרת נשק עבור צבא ארצות הברית.יום אחד במהלך ניסוי של נשק חדש וסודי טוני נפצע ונלקח בשבי. חוטפיו מציעים לו עסקה. לייצר נשק עבורם ולחיות או להתנגד ולהסתכן במוות. טוני מחליט לצאת נגדם ומעצב לעצמו חליפת שריון העמידה בכל דבר.


2. What Happens in Vegas - 20.2 (20.2)

'מה שקורה בוואגס' קומדיה רומנטית עם אשטון קוצ'ר וקמרון דיאז שיצאה בארץ במקביל לארה''ב. גב' טימברלייק ומר מור נפגשים בסרט בלילה אחד בלאס וגאס, ומתחתנים זה עם זו מתוך שכרות. בבוקר הם קמים ומגלים שהם לא סובלים זה את זו, אבל אז הם גם זוכים ב-‏3 מיליון דולר, ונאלצים להישאר נשואים כדי לא לאבד את הכסף. נשמע טיפשי ...אבל ככה זה בקומדיות רומנטיות. הסרט הכניס כ-‏20 מיליון דולר ואין למפיקיו שום סיבה לא להיות מרוצים מזה, בעיקר כשהסרט הגיע לעשיריה שכבר מלאה בקומדיות רומנטיות. קומדיות כאלה נמצאות גם במקומות יותר נמוכים.

Rottentomatoes - 28%


3. Speed Racer - 18.6 (18.6)

'ספיד רייסר', גרסה קולנועית לסדרת אנימה עתיקה על נהג מרוצים ומשפחתו, הוא הסרט הראשון שביימו האחים וושאבסקי אחרי המשכי 'מטריקס', לאחר שב'ונדטה' הם התחבאו מאחורי תואר של מפיקים. אחרי שב'מטריקס' הם יצרו עתיד קודר ומדפרס, 'ספיד רייסר' מתרחש בעתיד אופטימי וצבעוני. אי אפשר להתווכח על כך שהמראה של הסרט יוצא דופן, אבל השאלה היא את מי זה מעניין. הסרט נראה כאילו השקיעו בו הון עתק בניסיון לתת את ההרגשה שלא השקיעו בכלל, ומקרים דומים הוכיחו שדברים כאלה אולי מושכים סימנפילים, אבל הקהל הרחב לא רוצה שום קשר אליהם. גם הביקורות היו רחוקות מלהציל את הסרט. שתי תלונות חזרו שוב ושוב בביקורות: האחת, העלילה הסופר-פשטנית הופכת אותו לסרט לילדים בלבד, שלמבוגרים אין שום דבר לחפש בו. והשניה, כל הצבעים האלה עושים בסופו של דבר כאב ראש.

'ספיד רייסר' אמור להגיע לארץ ב-‏19 ביוני, אבל לאולפני וורנר יש היסטוריה של ביטול ההפצה המקומית של סרטים שלא הצליחו מספיק, לטעמם ('סדרה של צרות', למשל), לכן לא בטוח שהוא יוקרן בכלל בארץ.

Rottentomatoes - 34%


4. Made of Honor - 8.1 (26.8)
5. Baby Mama - 6.2 (40.8)
6. Forgetting Sarah Marshall - 3.8 (50.8)
7. Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay - 3.1 (30.7)
8. The Forbidden Kingdom - 2.2 (48.5)
9. Nim's Island - 1.5 (44.4)
10. Prom Night - 1.0 (42.8)

אין תגובות: