יום רביעי, 21 במאי 2008

העונה הרביעית של נמלטים - נחשפה רשמית


העונה ה-4 של נמלטים, אשר תשודר באוגוסט הקרוב ברשת FOX בארה"ב, נחשפה הבוקר רשמית. אז מה מתוכנן לנו בעונה החדשה ואולי האחרונה במסע של מייקל ולינקולן? האם נכונה השמועה ששרה חוזרת? כל הפרטים על העונה החדשה.

נמלטים, המשודרת בארה"ב ב-FOX ובישראל בחברת הלווין yes, היא ללא ספק אחת הסדרות הנצפות ביותר בתקופה האחרונה והיא ממשיכה להראות סימני הצלחה, על אף שהביקורות טוענות שהיא מיצתה את עצמה עוד בעונה השניה. עלילה לא ברורה ועקבית ללא כיוון או מסגרת - זה רק חלק מהדברים שאמרו עליה. כזכור - בעונה הראשונה ניסו (והצליחו) האחים מייקל ולינקולן לברוח מהכלא FOX River, בעונה השניה ניסו לברוח מהמרדף הממשלתי אחריהם בגבולות ארה"ב ובעונה השלישית נקלעו לכלא נוסף (Sona) בפנמה.

הרבה יימצאו דימיון רב בין העונה השניה לעונה הרביעית, מכיוון שהיא לא מצולמת בכלא, אלא תעסוק במאמציהם של האחים להפיל את "החברה" (The Company) כנקמה על רציחתה של ד"ר שרה טנקרדי, אהובתו של מייקל. הרציחה הוצגה כאשר לינקולן פתח קופסא ובו "לכאורה" הראש הערוף של שרה. מסתבר, ששרה עדיין בחיים - מה שמתגלה בעונה החדשה והופך את עולמו של מייקל (כך ציינו שהפקה). בפועל, השחקנית שרה וואיין קאליס (שמגלמת את "שרה") והפקת הסדרה לא הגיעו להסכמות לקראת העונה השלישית והם החליטו "לרצוח" את הדמות שלה. עכשיו, שהצדדים חתמו על חוזה חדש לעונה ה-4, היא חוזרת בהפתעה גמורה. ואתם שואלים, איך בהפקה מסבירים את זה? המפיקים אמרו שלינקולן ללא ממש ראה ששרה נרצחה אלא רק ראש ערוף, בצורה מטושטשת ברמה שמשאירה מקום לטעויות. ואנחנו אומרים... טוב שלא החזירו מהעונה הראשונה את ורוניקה דונובן, העו"ד שנרצחה גם היא. כנראה ששרה והקשר שלה עם מייקל בכל זאת הם חלק מרכזי בסדרה ובלעדיה זה פשוט לא "Prison Break".

גורמים המקורבים להפקה העריכו שזוהי העונה האחרונה של נמלטים - עונת הסיום, אשר תהווה סגירת מעגל וסוף וסוף תחשוף את אלו שהכניסו את לינקולן לכלא מכתחילה והחלו את כל הסיפור. צילומיה של הסדרה עברו מדאלאס ללוס-אנגל'ס מה שאומר שהסצנות יהיו שונות במקצת, ממה שהתרגלו צופי נמלטים. העלילה של העונה הרביעית מתחילה כחודש אחרי, עם 2 דמויות מרכזיות חדשות: דון - סוכן ממשלתי שעוזר לאחים יחד עם מאהון, סוקרה ובאליק, להפיל את החברה. ודמות נוספת, פנראב - רוצח שכיר שנשלח לאתר ולרצוח את האחים. את דון ישחק מייקל רפפורט, ששיחק בעבר ב-The War at Home, My Name is Earl ו-Boston Public.

במסגרת ביקורו של השחקן וונטוורת' מילר ("מייקל סקופילד") בישראל, חשף ואישר מילר לראשונה שהעונה הרביעית תשודר עם תחילת עונת הסתיו בטלוויזיה. והתאריך...? תרשמו לעצמכם את ה-25 באוגוסט לפתיחת העונה ושידור פרק הבכורה, העונה לשם "Scylla" ושאורכו שעתיים שלמות. סביר להניח שהעונה הרביעית תשודר גם בערוץ הסדרות yes stars של חברת הלווין הישראלית yes זמן קצר אחרי, אבל טרם נמסר אישור רשמי.

אין תגובות: