יום שלישי, 15 באפריל 2008

"הישרדות": גם ב-HD


הגירסה האמריקאית של התכנית עוברת להיי-דפינישן

"הישרדות" האמריקאית עוברת להיי-דפינישן. העונה ה-17 של הסדרה, שתשודר בסתיו, תהיה הראשונה שתצולם ותשודר בפורמט היי-דפינישן ובמסך רחב. רשת CBS הודיעה על השידרוג בכנס איגוד רשתות השידור בלאס וגאס ביום ראשון.

התכניות הראשונות ששודרו ב-HD היו ארועי ספורט עטירי רייטינג כמו הסופר-בול, וסדרות דרמה פופולריות כמו "הבית הלבן" ו"הסופרנוס". בשנים האחרונות מספר תכניות ריאליטי הצטרפו לגל. "אמריקן איידול" והגירסה האמריקאית של "רוקדים עם כוכבים" משודרות שתיהן ב-HD כיום, לאחר שהוכיחו את עצמן כפופולריות מספיק כדי להצדיק את ההשקעה הנוספת. כיום רוב תכניות הדרמה והקומדיות המצולמות בארה"ב מצולמות ב-HD, כמו גם חלק גדול מתכניות האירוח.

בשנים האחרונות "הישרדות" דורגה לעתים קרובות כתכנית הפופולריות ביותר שאינה משודרת באבחנה גבוהה. למרות בקשות המעריצים, התכנית לא שודרגה עד היום בגלל קשיים הנובעים מאופי התכנית.

"הישרדות" היא סדרת ריאליטי המצולמת בלוקיישנים אקזוטיים ברחבי העולם באמצעות כ-20 מצלמות, כולל צילומים תת-מימיים וצילומים ממסוק. מחיר השידרוג ל-HD עבורה גבוה הרבה יותר מאשר תכניות המצולמות באולפן כמו "אמריקן איידול". אולם בשנים האחרונות האמינות של מצלמות HD השתפרה, ומחירן התקרב לזה של מצלמות סטנדרטיות.

אין תגובות: