יום שבת, 5 באפריל 2008

"הג'קסונים" - סדרה חדשה על משפחתו של מייקל ג'קסון


אהבתם את "משפחת אוסבורן"? קבלו את הריאליטי החדש: "הג'קסונים". כן, גם מייקל אמור להופיע שם.

זה היה רק עניין של זמן: משפחת ג'קסון המלכותית והמאוחדת עולה על טרנד הריאליטי וחושפת את המשפחה לעיני הציבור. לצורך הצילומים, הזמינו הג'קסונים בית באנגליה בן חמישה חדרי שינה, ומסרו חגיגית לחבריהם כי הם מצפים לעבור לאי הבריטי לצמיתות.

התוכנית אמורה להתרכז בטיטו ג'קסון, שאמור לגור בבית היוקרתי, כאשר שאר בני המשפחה - ג'רמין, ג'נט, מייקל וההורים - יבקרו אותו לעתים תכופות. יוצר הסדרה, מאט פידס, מסר שהמשפחה אמורה לעבור בתחילת חודש מאי, כאשר האחים חושבים ברצינות על מעבר קבוע לצפון דבון. "עם מייקל לעולם אי אפשר לדעת", הוסיף פידס. "הוא לא אומר יותר מדי, אבל אני ממש אופתע אם הוא לא יצטרף לצמיתות גם הוא". ואם זה לא מספיק, הרי שפידס גם טרח להוסיף עוד אש למדורה כדיווח כי ישנן תוכניות בקרב האחים להעלות מופע איחוד.

זאת לא הפעם הראשונה שמשפחת ג'קסון פותחת את שעריה: ב-1992 שידרה רשת הטלוויזיה ABC מיני סדרה תיעודית המגוללת את סיפור חייהם של המשפחה על פני ארבעה עשורים.ההופעה המשותפת היחידה של חמשת חברי הלהקה המקוריים מאז פירוקה, היה ב-7 בספטמבר 2001, במדיסון סקוור גארדן. הופעה זו הפכה כעבור זמן לספיישל טלוויזיוני של CBS. כל השמועות וההכרזות על איחוד הלהקה לא התממשו עד היום.

אין תגובות: