יום חמישי, 3 באפריל 2008

אמא של לינדסי לוהן בתוכנית ריאליטי

דינה לוהן, אמה והאמרגנית של לינדסי, תככב בתוכנית ריאליטי חדשה שתעלה בקיץ בהפקת ערוץ הבידור E!.
דינה תככב ב"החיים על פי לוהן" (תרגום חופשי ל- Living Lohan) ותוביל את צופיה הרעבים לסקנדלים בתוככי עולם השאו-ביז כשהיא מנסה ליצור לבתה הצעירה יותר, אלי, בת ה- 14, קריירת שירה ומשחק.



הסדרה תעסוק גם בחיי המשפחה של לוהן ובניסיונות של דינה לתפקד כאמא רגילה ולדאוג גם לשני הבנים שלה, מייקל בן ה- 20 שכל שני וחמישי מודיע למשפחה שחיי הקולג' הם לא בשבילו והוא לא רוצה ללמוד וקודי בן ה- 11 שכנראה לוקח דוגמא מאחיו הבוגר ולא ממש משקיע בלימודים, שיעורי הבית או פעילויות הספורט. השלב הראשון של התוכנית, שצולם כבר, לווה את דינה ואת אלי במסע הקלטות בלאס וגאס בו היא ניסתה להפיק שיר ולהפוך אותו ללהיט מושמע.

"משפחת לוהן היא אחת המשפחות המרתקות בעולם השעשועים" אומרת ליסה ברגר, מפיקה מטעם ערוץ E! "המשפחה הזו יודעת להתאושש ממשברים במהירות מעוררת השראה. דינה היא אישה חזקה אבל היא גם אמא דאגנית בנשמתה, אני חושבת שהצופים גם יהנו מהתוכנית וגם יזדהו עם דינה".

לינדסי, שלא ברור האם היא תשתתף בסדרה, החלה את הקריירה שלה כשהיתה רק בת שש (היום היא בת 21) אולם הלחץ שבעבודה גרם לה להדרדרות ובשנים האחרונות היא מוצאת את עצמה מסובכת עם החוק (בחודשים האחרונים נעצרה פעמיים על נהיגה תחת שכרות) ונכנסת ויוצאת ממכוני גמילה כמו שאדם רגיל נכנס ויוצא מהבית. תוסיפו לזה את העובדה נאלצה לראות את אביה מובל לבית הכלא למשך שנתיים (על כך שהפר את תנאי המעצר הקודמים שלו) ועשרות צלמי פפראצ'י וטורי רכילות שהתעסקו במספר הפעמים שבהם הסתובבה בעירום.

תגובה 1:

דביר אמר/ה...

מתי ישודר התקציר בערוץ הבידור מכיוון שלא ראיתי את ההתחלה