יום חמישי, 10 באפריל 2008

המירוץ למיליון - הגירסה העיברית ב"רשת"

סדרת הריאלטי "המירוץ למיליון" נקנתה ע"י ערוץ 2
עכשיו זה רשמי: הגרסא העברית של "המירוץ למיליון" תשודר ב"רשת" ותצולם ברחבי אסיה.
לאחר חודשים של שמועות, חברת הטלוויזיה של דיסני ABC הודיעה היום רשמית שמכרה לזכיינית ערוץ 2 "רשת" את הזכויות לסדרת הריאליטי המצליחה "המירוץ למיליון". ההודעה נמסרה ביריד MIP tv שמתקיים בימים אלה ב"קאן" שבצרפת. לדבריהם המתחרים יצולמו בלוקיישנים שונים באסיה. לדברי "רשת" מדובר באתרים ברחבי תאילנד, הפיליפינים, הודו, אוסטרליה, ניו זילנד ועוד.
סדרת הריאליטי "המירוץ למיליון" עלתה לאוויר בארצות הברית בשנת 2001, שודרה במשך 12 עונות, וזכתה ב-10 פרסי אמי. במהלך הסדרה מתחרים ביניהם זוגות מסוגים שונים על השלמת משימות בזמן הקצר ביותר, במירוץ מסביב לעולם, עבור הסיכוי לזכות במיליון דולר. עד כה עלו גרסאות מקומיות לסדרה גם באסיה (2006) ובברזיל (2007). בארצות הברית מנחה ומפיק את הסדרה פיל קוגן, ואילו אצלנו נמסר מ"רשת" שעדיין לא נבחר מנחה לסדרה.
ב-2004 כבר עלה בישראל סוג של חיקוי מוקטן של הסדרה בשם "המירוץ לדירה", בזכיינית דאז של ערוץ 2 "טלעד". במהלכה אמנם התחרו ביניהם זוגות במשימות ברחבי הארץ, אך היא לא הצליחה להרשים או לסחוף אחריה את הצופים כמו הגרסא האמריקנית, חובקת העולם. כנראה שלאחר הצלחתה הפנומנלית של "הישרדות" בערוץ 10, גם "רשת" החליטו להתנסות בעיברות של ריאליטי עולמי מצליח. המעוניינים להשתתף בסדרה כמתחרים מוזמנים להרשם באתר "רשת".

אין תגובות: