יום ראשון, 20 באפריל 2008

סטיבן שפילברג יפיק רימייק להאנימה "הרוח במעטפת"


אולפני "דרימוורקס" של סטיבן שפילברג קנו את הזכויות לסרט האנימה היפני Ghost in the Shell (הרוח במעטפת), ויפיקו גרסה שלו עם שחקנים בשר ודם. ההודעה על כך באה כחודשיים לאחר שאולפני וורנר הודיעו על גרסה משלהם לסרט האנימה היפני הפופולרי "אקירה".

גם אולפני יוניברסל וסוני הביעו עניין בזכויות ל-Ghost in the Shell, אך הן נמכרו לבסוף לדרימוורקס בעקבות התערבותו האישית של השותף, סטיבן שפילברג. לדברי שפילברג הסרט הוא אחד מהאהובים עליו ביותר והוא שייך לז'אנר "שאנחנו מקבלים בהתלהבות בדרימוורקס".

בינתיים נשכרו לטובת הפרוייקט התסריטאי ג'יימי מוס, אבל עדיין לא נבחר עבורו במאי וצוות השחקנים לא לוהק. בדרימוורקס גם לא סגרו עדיין תאריכי הפקה לסרט, אבל סביר להניח שישאפו שיצא בסמוך ל"אקירה" של וורנר, שאמור לעלות למסכים בקיץ 2009. לדברי אדם גודמן, סמנכ"ל ההפקה בדרימוורקס, מדובר בסרט "אופטימלי לאפשרויות תלת מימד". הסרט אכן צפוי להיות מופק בטכנולוגיית תלת מימד בהתאם לטרנד הנוכחי, שהגיע לשיאו לאחרונה כשאולפני דיסני הודיעו שכל הסרטים הבאים שלהם יופקו בתלת מימד.

ב-Ghost in the Shell המדובר בסיפור משטרה עתידני העוקב אחר מעלליה של סייבורגית המתפקדת כקצינה בכח מיוחד של המשטרה החשאית של יפן, המתמחה בלחימה בפשעים טכנולוגיים. היצירה התפרסמה לראשונה בגרסת מגזין מאנגה ב-1989. ב-1995 הפכה לסרט אנימה בבימויו של מאמורו אושיי. בהמשך יצאו שני המשכונים קולנועיים, משחקי מחשב וסדרות טלוויזיה.


אין תגובות: