יום שבת, 5 באפריל 2008

סדרת ספין אוף ל"המשרד"


רשת NBC כי הודיעה כי תעלה בקרוב סדרת בת ל"המשרד"

רשת NBC הודיעה אתמול כי בפברואר הקרוב תעלה סדרת בת לקומדיה המצליחה שלה "המשרד". חניכת הסדרה החדשה תתקיים מיד לאחר משחק הסופרבול בשנה הבאה. בתום המשחק ישודר פרק מיוחד של "המשרד" שיפתח עלילתית את הדלת לסדרה החדשה. הפרק הראשון של הסדרה החדשה ישודר מיד לאחר מכן.

ב-NBC שומרים על ערפול בנוגע לפרטים המדוייקים של הסדרה, לכן עדיין לא ברור מי מהדמויות תוביל אותה, מה תהיה עלילתה, והיכן תתרחש. אבל ב-NBC כבר הודיעו שהסדרה החדשה תשובץ מיד אחרי רצועת השידור של "המשרד" המקורית.

הצוות היצירתי מאחורי סדרת האם יהיה אחראי גם לסדרת הבת, ולפי NBC, הסדרה תשמור על ההומור הייחודי של המקור.

חדשות טובות נוספות בנוגע ל"המשרד" הן ש-28 פרקים כבר הוזמנו ממנה לעונה הבאה, כולל ארבעה פרקים בני שעה האחד. עכשיו רק נותר לחכות ולראות האם קלי קאפור אכן תהיה הדמות שתוביל את סדרת הבת של "המשרד". אם כן, תזכרו איפה ראיתם את זה קודם.

עוד הודיעה רשת NBC כי הסדרה ER תעלה בשנה הבאה לעונתה ה-15 והאחרונה, ושהסדרה "אורות ליל שישי" תשוב למסכים לעונה נוספת. גם "גיבורים" תשוב לעוד עונה, אבל הספין אוף המתוכנן שלה לא יראה אור מסכים. הסדרה Scrubs תסתיים בקרוב בפרק שעלילתו תזכיר את "הנסיכה הקסומה", אך מסתמן שלאחר מכן היא לא תתפוגג, אלא תעבור לרשת ABC. ואילו הסדרה "האשה הביונית" לא תשוב יותר.

במסגרת הסדרות החדשות שתשיק הרשת בשנה הבאה ניתן למצוא גרסה אמריקנית לסדרה קומית אוסטרלית בשם "קת' וקים", רימייק ללהיט מהאייטיז "אביר בדרכים" (Knight Rider), סדרה בשם "מרלין", ודרמה שמבוססת על סיפור דוד וגוליית בשם "מלך" בה יככב איאן מקשיין ("דדווד"). סדרה חדשה נוספת שתעלה ב-NBC היא "הפילנטרופ", שתעסוק במיליונר מרדן שעוזר לנזקקים.

אין תגובות: