יום שבת, 8 במרץ 2008

True Blood - סדרת ערפדים חדשה שתגיע ל-HBO

בשורות טובות לחובבי "אמריקן ביוטי" ו"עמוק באדמה": אלן בול, שהיה אחראי לסרט ולסדרה הללו, שוקד בימים אלה על יצירת True Blood, סדרה חדשה עבור HBO. בדומה לסדרה הקודמת שיצר עבור רשת הכבלים, גם הסדרה החדשה תעסוק במוות, אבל הפעם מצידו השני של הקבר, או ליתר דיוק בערפדים.


בהתאם לרוח גיבורי העל השורה בשנה האחרונה על הטלוויזיה האמריקנית, ולאחר שהימרו בעונה שעברה על דרמת הנפל "ג'ון מסינסינטי" שעסקה באדם עם כוחות מיוחדים, מנסה הרשת שוב את מזלה בתחום העל-טבעי. הפעם עלילת הסדרה תתרחש במציאות בה ערפדים ובני אדם חיים זה לצד זה בשלווה, לאחר המצאתו של דם סינטתי המשמש כמזון עבור הערפדים. במרכז העלילה תעמוד המלצרית קוראת המחשבות סוקי, בגילומה של אנה פאקוין ("אקס מן", "חיים בין השורות"), המתאהבת בערפד המאצ'ואיסט ביל, אותו ישחק סטיבן מוייר ("גרושה כמו חדשה").


את תסריט הסדרה כתב אלן בול, והוא מבוסס על סדרת הספרים של שארלין האריס, Southern Vampire. לדעת בול: "שארלין יצרה עולם כל כך עשיר, שהוא בה בעת מאוד מצחיק וגם מאוד מפחיד. קניתי את הספרים בדחף של רגע, ופשוט לא יכולתי להניח אותם מהידיים".


ברשת הכבלים מרוצים מהמשך השידוך עם בול. "אלן ממש התאהב בספרים", אמרה סמנכ"לית הבידור של HBO קרוליין שטראוס. "בבסיסם, הספרים הם מטאפורה על ההבדלים בין אאוטסיידרים ומקובלים חברתית. זהו תחום ההתמחות של אלן, והדבר עליו הוא כותב הכי טוב".

וגם בול מצידו שמח להמשיך עם HBO. "לא הייתי שוקל לעשות את הסדרה הזו עם שום רשת אחרת", הוא אומר. "בסופו של דבר יש לי מערכת יחסים מצויינת עם HBO. הם נותנים לי חופש יצירתי נרחב, והם יודעים היטב איך לשווק סדרות".

אין תגובות: