יום שלישי, 4 במרץ 2008

"האחים כהן" לא נחים לרגע


לאחים כהן יש כנראה מדף פסלונים ארוך במיוחד. רגע אחרי שהניפו את האוסקר על "ארץ קשוחה" , משחררים האחים סרט חדש בכיכובם של בארד פיט וג'ורג' קלוני. יהיה שמייח.

ארבעת פסלוני האוסקר בהם זכו האחים איתן וג'ואל כהן בטקס האחרון עוד לא הספיקו להסתגל לחיי המדף, וכבר נודע שסרט נוסף של הצמד עומד לצאת בספטמבר השנה.

לסרט יקראו Burn After Reading ויככב בו קאסט מרשים שכולל את בראד פיט, ג'ורג' קלוני, ג'ון מלקוביץ', טילדה סווינטון ופרנסס מקדורמנד. מקדורמנד, רעייתו של ג'ואל כהן, זכתה באוסקר על תפקידה ב"פארגו" של האחים, ולא שיחקה בסרט שלהם מאז "האיש שלא היה שם" ב-2001.

ג'ואל ואיתן כהן גם כתבו את התסריט לסרט החדש, המוגדר כמותחן ריגול קומי. במרכז עלילתו יעמוד דיסק עליו הקליט סוכן CIA את זכרונותיו, המתגלגל לידיהם של שני עובדי חדר כושר חסרי אחריות, שרוצים למכור אותו לכל המרבה במחיר.

זו לא הפעם הראשונה בה מעלים האחים כמה סרטים תוך פחות משנה. "בייבי אריזונה" עלה למסכים בשנת 87', רק 11 חודשים לאחר הסרט "רחובות ללא חוק". הסרט "בארטון פינק" הגיע לקולנועים ב-91' רק 10 חודשים לאחר "צומת מילר", ו"לחסל את הליידי" זכה להקרנה ראשונה ב-2004, חצי שנה בלבד לאחר צאתו של "אכזריות בלתי נסבלת". וכאילו כל זה לא מספיק כדי לרמוז על היצירתיות המתפרצת של האחים, בשנה הבאה, 2009, צפויים לצאת שלושה סרטים שלהם למסכים. יש למה לחכות.

אין תגובות: