יום רביעי, 12 במרץ 2008

סרט טלוויזיה של "24" מתוכנן לפני העונה הבאה


העונה הבאה של "24" תגיע רק ב-2009, אבל בינתיים מתוכנן סרט טלוויזיה עם הדמויות לקראתה

למרות שהסדרה "24" תחזור רק ב-2009, כעת מתברר כי כבר בסתיו הקרוב יזכה באוור לחרוך את מסכי הטלוויזיה. זה
יקרה בסרט בן שעתיים שיעסוק בקורותיהן של הדמויות ב-"24" בתקופה שבין העונה השישית שכבר שודרה, לעונה הבאה והשביעית בסדרה.

הסדרה "24" היתה הנפגעת העיקרית משביתת התסריטאים בארצות הברית, שפרצה בסמוך לתחילת עונתה האחרונה של הסדרה. בעקבות השביתה החליטה רשת FOX שלא לחזור עם עונה חלקית של הסדרה, למרות ששמונה פרקים ממנה כבר היו מוכנים לשידור. בסוף השביתה היו שמועות שהרשת תפצל את העונה השביעית לשניים, ותשדר את חציה בסתיו הקרוב, ואת חציה השני באמצע העונה הבאה. אבל ב- FOX מיהרו להכחיש את השמועות והודיעו שהסדרה תעלה במלואה רק בינואר 2009.

צילומי יתר הפרקים בעונה השביעית צפויים להתחיל באפריל, וצוות הכותבים של הסדרה כבר עובדים עליה במלוא המרץ. היחיד שנעדר מהעבודה הוא יוצר הסדרה ומי שהיה המפיק בפועל שלה ג'ואל סורנו, שהודיע על עזיבתו בתום שביתת התסריטאים. זאת לאחר שבשנה שעברה סורנו גרם להרמת גבותיהם של אמריקנים רבים, כשמפקד האקדמיה הצבאית "ווסט פוינט" קבע איתו פגישה כדי לבקש ממנו לחדול לתאר באופן חיובי עינויי חשודים בטרור. אל הפגישה סורנו פשוט לא טרח להגיע.

אירועי העלילה בעונה הבאה צפויים להתרחש בוושינגטון, כשבאוור יאלץ להגן על הנשיאה האמריקנית הראשונה, בגילומה של שרי ג'ונס ("ארין ברוקוביץ'", "סיינס"). עכשיו רק נותר לראות האם גם תוצאות הבחירות הקרבות בארצות הברית יתאימו לקו העלילה הזה.

אין תגובות: