יום שלישי, 18 במרץ 2008

ספין אוף לסדרה "בוורלי הילס 90210" בבימויו של רוב תומס


ברשת הטלוויזיה CW מתכננים סדרת בת נוספת ל"בוורלי הילס 90210" בבימויו של רוב תומס שיצר את "ורוניקה מארס"

מעריצי "ורוניקה מארס" ו"בברלי הילס 90210" היכונו. רוב תומס, האיש שאחראי ל"ורוניקה" עומד כנראה ליצור סדרת בת ל"בברלי הילס 90210" מהניינטיז שעסקה בתלמידי תיכון בני עשירים.

המהלך אמנם רק בתחילת דרכו, אבל כבר ידוע שחברת ההפקה CAA שהפיקה את "90210" היא שיזמה אותו, ופנתה לרשת הטלוויזיה האמריקאית CW בהצעה. בעוד חודש אמורה הרשת להחליט האם להזמין פיילוט מסדרת הבת. עם זאת, עדיין לא ברור מי מצוות השחקנים המקורי ישתתף בה, אם בכלל. מה שבטוח הוא שמפיק הסדרה דארן סטאר, לא מעורב בתכנית.

אם ב-CW יחליטו ללכת על הסדרה, זו תהיה ההזדמנות של תומס לחזור לרשת לאחר שביטלה את "ורוניקה" מקץ שלוש עונות בלבד, כשפיילוט לעונה הרביעית נדחה על הסף. בעונה שלא הופקה היתה אמורה ורוניקה להפוך לסוכנת FBI.

הסדרה המוצעת היא סדרת הבת השניה של "90210", אחרי "מלרוז פלייס" שיצר דארן סטאר. למרות שגם בה לא השתתף אף אחד מצוות השחקנים המקורי, היא רצה שבע שנים תמימות ברשת FOX.

בכלל, נראה שהשנה סדרות בת, המכונות גם "ספין אוף", הן להיט בטלוויזיה האמריקאית. ברשת FOX עובדים על שתיים כאלה – סדרה מצויירת בשם "קליבלנד" שתעקוב אחר דמותו של קליבלנד מ"איש משפחה", וסדרת בת ל"נמלטים" שבמרכזה כלא לנשים. בשנה שעברה רשת ABC יצרה סדרת בת ל"אנטומיה של גריי" בשם "מרפאה פרטית", וברשת CW רצה כבר שנתיים סדרה בשם "משחקות את המשחק" שהיא סדרת בת של "חברות" שבוטלה השנה.

אין תגובות: