יום חמישי, 2 באפריל 2009

טיזר טריילר: "Where the Wild Things Are" - הספר הקלאסי הופך לסרט

שבע שנים אחרי סרטו האחרון והמוערך "אדפטיישן", הבמאי היהודי-אמריקני ספייק ג'ונז חוזר עם פרויקט שאפתני לא פחות. בניגוד לשני סרטיו האחרונים ("אדפטיישן" ו"להיות ג'ון מלקוביץ'"), ג'ונז לא מתבסס הפעם על תסריט פרי עטו של צ'רלי קאופמן - אלא בוחר בעיבוד קולנועי ל"ארץ יצורי הפרא" ("Where The Wild Things Are"), ספר הילדים הקלאסי של מוריס סנדק שיצא לאור ב-1963.

הספר, והסרט שבעקבותיו, מספר על עלילותיו של מקס, ילד שנשלח לחדרו ללא ארוחת ערב ומפליג בדמיונו לעולם פנטסטי כשהוא לבוש בתחפושת זאב ומגלה שם יצורים פרוותיים "שכמותו". הפרויקט עצמו מתגלגל בהוליווד כבר קרוב לעשור: ג'ונז החל לעבוד עליו תחת אולפני יוניברסל ב-2000, אולם חילוקי דעות בין הצדדים גרמו לו לנטוש את יוניברסל ולקחת את הפרויקט לאולפני האחים וורנר. הצילומים החלו לבסוף רק לפני שלוש שנים, וזו למעשה ההצצה הראשונה לסרט, בו משתתפים בין היתר פורסט וויטאקר וג'יימס גנדולפיני.

הטיזר הקצר לא מנסה להעביר יותר מדי פרטים עלילתיים, אלא מנסה לשדר איזושהי אווירה קסומה ומסקרנת - וגם מצליח בכך, לא מעט בזכות המוזיקה הנפלאה של "ארקייד פייר" ברקע.

הסרט, שמשלב בין צילומים חיים לבין אנימציה ממוחשבת, מתוכנן לצאת לאקרנים בארה"ב ב16 באוקטובר 2009, וכרגע מסתמן כאחד הפרויקטים המסקרנים של הקולנוע האמריקני בסתיו הקרוב.



צפו בטיזר באיכות גבוהה כאן

תגובה 1:

נילי אמר/ה...

היי,

אמנם אופטופיק, אבל עדיין... מאיפה לקוחה "תמונת השבוע" של הזומבי בצד שמאל, בסגנון מלתעות?
תודה, יניב.