יום חמישי, 16 באפריל 2009

"FOX" תפיק תוכנית היכרויות לאנשים מלאים

רשת הטלוויזיה האמריקנית תשיק בקרוב את "יותר לאהוב", תחת הסיסמה "תוכנית היכרויות לכל השאר שבינינו". את הג'קוזי והמסאז'ים מתוכניות הריאליטי יחליפו אימוני כושר

"רוב תושבי ארה"ב לא לובשים מידה 2". כך אמר מייק פלאייס, המוח שמאחורי "הרווק", המפתח בימים אלה תוכנית שידוכים קצת שונה. פלאייס עובד על תוכנית היכרויות עבור רשת FOX, בהשתתפותם של "אנשים ממוצעים" ואף כאלה מלאים - מחזה נדיר בתוכניות ההיכרויות בארה"ב בשנים האחרונות.

"בשנים האחרונות, עולם הדייטים המוצג בטלוויזיה הפך להיות שונה בתכלית מזה הנראה במציאות", אמר מייק דארנל, נשיא "FOX" לתוכניות אלטרנטיביות. "ב'יותר לאהוב' (שמה הזמני של התוכנית) ניתן במה לנשים וגברים אמיתיים סיכוי אמיתי לאהבה", אמר דארנל. "גם לאנשים שצופים בתוכניות הללו מגיעה תוכנית היכרויות משלהם, לא?".

לדבריו, התוכנית צפויה להיות סנסציונית ולא רגילה, ולגרום לעניין רב בציבור. "היא אולי תהיה שנויה במחלוקת בגלל המשתתפים, אבל הכוונות שלנו באמת חיוביות", הוא הוסיף. "זה כל כך פשוט וכל כך מובן מאליו שזה צריך לקרות, ומפתיע שאף אחד לא עשה את זה עד היום".

בדומה ל"איך להיראות טוב בעירום", גם בתוכנית החדשה - שבהתאם לשנים האחרונות תקבל אף היא אופי של תוכנית ריאליטי - יהיה אלמנט של שיפור המראה הכללי של המשתתפים בה. "לא סביר שנראה שם מסאז'ים בעירום או השתכשכויות בג'קוזי", הסביר המפתח פלאייס. "More to Love" צפויה לעלות לשידור בעוד מספר חודשים ב-FOX, אך טרם נקבע מועד שידורה המדויק.
מקור: סוכנויות הידיעות

אין תגובות: