יום שבת, 24 בינואר 2009

הסרטים הגרועים: רשימת המועמדים לפרסי ה"ראזי" 2009

כרגיל, רגע לפני הכרזת המועמדים לטקס האוסקר, נחשפת רשימת המועמדים לפרסי ה"ראזי". ''גורו האהבה'' של מייק מאיירס מוביל עם 7 מועמדויות .

טקס פרסי ה"ראזי", או בשפה העברית "פטל הזהב", שהחל כגימיק זול והפך עם השנים לסמל הקונטרה לטקס האמיתי (אוסקר), חשף את המועמדים שלו. אנו דנים בטקס שמחלק פרסים לשחקנים וסרטים הגרועים ביותר של השנה, כמובן. כמעט 700 חברים הרשומים באיגוד בוחרים את הזוכים, כשבכל שנות קיומו איש לא הגיע לקבל את הפסלון.
את רשימת המועמדים לפרסי הראזי 2009 מוביל סרטו של מייק מאיירס ''גורו האהבה''. הסרט הרוויח 32 מיליון דולר ולא הצליח לכסות את עלויותיו שהסתכמו ב- 62 מיליון. הסרט מועמד בין היתר בקטגוריות הבמאי, השחקן, השחקנית (ג'סיקה אלבה) וכמובן הסרט הגרוע של השנה. בקטגוריה האחרונה והנחשקת יתמודד מול ''ביום שזה יקרה'', ''השווה והחברה'' ו''בשם המלך: אגדת המצור''.

שני סרטים נוספים שמככבים ברשימה, עם שש מועמדויות לכל אחד, הם ''אסון של סרט'' ו''לפגוש את הספרטנים''. פרט למאיירס אלבה, יש עוד כמה שחקנים שבדיוק עכשיו מנהלים שיחות עם סוכניהם בניסיון להציל את הקריירה: קמרון דיאז על "מה שקורה בווגאס", קייט הדסון על "Fool's Gold", פריס הילטון על "מגניבות בע"מ", אדי מרפי על "לפגוש את דייב" ועוד.

"טקס פטל הזהב 2009" ישודר 24 שעות לפני האוסקר. נעדכן אתכם לגבי שמות הזוכים העצובים .

אין תגובות: