יום שישי, 4 בדצמבר 2009

HUNG סדרת הלהיט מבית HBO מגיעה ל-yes


Hung, סדרת הלהיט החדשה מבית ®HBO מגיעה ל-yes ותשודר במהלך 2010 בערוץ Yes stars Drama/HD.

תומס ג'יין ("המעניש", "הערפל"), בתפקיד הראשי מגלם מורה בתיכון שמנסה להפוך לג'יגולו ובכך לפתור את בעיותיו הכלכליות.

הסדרה Hung זכתה עם עלייתה לאחוזי צפייה גבוהים שנשארו גבוהים לכל אורך העונה. פרק סיום העונה הגיע לכ-9 מיליון צופים (לייב+DVR). בית ®HBO הודיע על חידוש הסדרה לעונה שנייה כבר לאחר שידור ארבעה פרקים.

במרכז הסדרה ריי דקר (ג'יין), מורה ומאמן בייסבול בתיכון, שאינו מרוויח הרבה, ומריר על כך שאשתו מזה 20 שנה (אן הייש) עזבה אותו לטובת הדרמטולוג שלה. לאחר ששריפה הרסה את ביתו, מזלו של ריי מגיע לשפל חדש ושני ילדיו עוברים לגור עם אמם ובעלה המכור-לניקיון. הוא הולך לקורס עזרה עצמית והמנטרה המרכזית בו הינה למצוא את ה"כלי האישי המנצח" כדי לשווק את עצמך להצלחה עסקית. ריי פוגש שם את טניה (ג'יין אדמס "ילדים קטנים", "האמיצה"), משוררת-בשאיפה, ובעקבות לילה כושל עמה הוא דווקא מגיע להארה. הוא מחליט, בעזרתה, לנצל את היתרון של ה"כלי" הגדול שלו, בתקווה לשנות את מזלו בגדול - ולהפוך לנער ליווי לנשות העיר האמידות. יחד הם מקימים את Happy Consulting, וריי מתחיל להשתמש ב"כלי" שלו בעוד טניה משמשת כסרסורה שלו.

הביקורות המהללות מתארות אותה כסדרה רגישה, עמוקה ובעלת דמויות רב-ממדיות. הסדרה נוצרה על-ידי הזוג דמטרי ליפקין וקולט ברסון ("הנובוריצ'ים"). פרק הפתיחה של הסדרה בוים על-ידי אלכסנדר פיין (זוכה פרס האוסקר® על התסריט ומועמד לפרס הבמאי על "דרכים צדדיות").

הסדרה Hung מצטרפת לסדרות המובילות של Yes לשנת 2010 ביניהן: Glee, The Good Wife ,Modern Family, עקרות בית, האנטומיה של גריי ועוד.

הודעה מטעם Yes.

אין תגובות: