יום שישי, 4 בדצמבר 2009

HOT רכשה לשידור את הסדרה פרינג'


פרינג' - סדרת המד"ב המסקרנת של ג'י ג'י אברהמס (מיוצרי "אבודים") בשיתוף עם אלכס קורצמן ורוברטו אורצ'י (תסריטאי "רובוטריקים"), מגיעה ל-HOT3 ול-HOT HD בחורף 2010 בעונה שצברה לא מעט באזז בארה"ב.

הסדרה של רשת FOX עוקבת אחר צוות "חקירות פרינג'" של ה-FBI בבוסטון, הנעזר במדע הפרינג' (אנשים עם יכולות על טבעיות, מחלות נדירות, יכולות הזזת חפצים או אנשים בכוח המחשבה וכו') בכדי לחקור את מה שמוגדר בתור "הדפוס" - סדרה של אירועים בלתי מוסברים סביב העולם.

הצוות מורכב מהסוכנת המיוחדת אוליביה דנהאם (אנה טורב האוסטרלית), המדען המשוגע וולטר בישופ (ג'ון נובל) ובנו פיטר בישופ (ג'ושוע ג'קסון - שגילם את פייסי ב"דוסון קריק") במה שהוגדר על-ידי לא מעט מעריצים כ"תיקים באפילה" פוגשת את "אזור הדמדומים" שפוגשת את "מלאך שחור".

בניגוד ל"אבודים" המורכבת של ג'י ג'י אברהמס, ב"פרינג'" קל יותר לעקוב אחר פיתולי העלילה ולדברי אברהמס - "זו סדרה שתזכיר לכולנו שתמיד ניתן להטיל ספק בכל דבר".

פרק הפתיחה של הסדרה סחף בארה"ב קרוב ל-10 מיליון צופים וגרם לרשת להכריז על עונה מלאה של 20 פרקים. לאחרונה הסדרה חודשה לעונה נוספת שעלתה בהצלחה בארה"ב ומובילה בדירוג 10 הסדרות הכי מוזמנות ב-DVR.

ג'יליאן פלין, מבקרת הטלוויזיה של "Entertainment Weekly" כתבה על הסדרה: "עם ההתרחשויות העל טבעיות שבה, הלוק האפל, פרצי ההומור המושחזים והמתח המיני בין צמד הגיבורים - נדמה שמצאנו את היורשת הראויה של 'תיקים באפילה' - שאף עולה על המקור".

"פרינג' והעונה האחרונה של "אבודים", שנוצרו שתיהן על-ידי ג'י ג'י אברהמס, יעלו לשידור בחורף 2010 ב-HOT3. גם השנה תשדר הוט את העונה האחרונה של "אבודים" בסמוך למועד השידור בארצות הברית, וככל הנראה אף תצמצם את הפער לפחות מ-72 שעות, כפי ששודרה בעונה האחרונה.

הודעה מטעם הוט .
להזכירכם: שידורי הסדרה בארה"ב כרגע בהקפאה ויצא מצב שהיא לבסוף תבוטל.

אין תגובות: