יום שני, 16 במרץ 2009

טריילר: "Drag Me to Hell" סם ריימי חוזר לסרטי האימה

עזבו אתכם מרימייקים מאולצים, סרטי דיבוק מגוחכים וסרטי המשך מיותרים - "Drag Me to Hell" צפוי להיות סרט האימה שיחזיר לז'אנר את הכבוד הראוי לו, בלי לשחזר, לשכתב או להשחית שום קלאסיקה שקדמה לו.
מרקוס ניספל, במאי הרימייקים של "יום שישי ה-13" ו"המנסרים מטקסס", יכול להתלונן עד מחר שקשה לשווק סרטי אימה מקוריים בהוליווד, אבל נראה שהחוקים הללו מתפוגגים כשקוראים לך סם ריימי.

ריימי זכור לרוב חובבי הקולנוע כמי שעמד מאחורי שלושת סרטי "ספיידרמן", שהפכו - כל אחד בתורו - לשוברי קופות היסטריים. אבל חובבי האימה בוודאי לא שוכחים לו את שורשיו בז'אנר. את קריירת הבימוי שלו הוא התחיל עם שלושה
סרטי אימה קצרים בסוף שנות ה-70, וב-1981 הוא ביים את סרטו הראשון באורך מלא – "The Evil Dead" , שהפך עם השנים לאחד מסרטי הפולחן הגדולים של הז'אנר (ואף הפך למיוזיקל ביזארי שהוצג בקנדה).

סרטו החדש של ריימי הוא למעשה טיול שורשים, שלוקח אותו בחזרה לז'אנר שהזניק אותו לצמרת העשייה ההוליוודית. ולמרבה המזל, הטריילר הקצר מצליח להעביר באופן ברור למדי את עלילת הסרט – שמתמקדת בפקידת הלוואות שחולמת על קידום ומחליטה לסרב לבקשתה של זקנה שלא עומדת בתנאי המשכנתא שלה, והופכת קורבן לקללה אכזרית שהופכת את חייה לגיהנום עלי אדמות.

בהתחשב בטריילר הדרמטי והמרשים והביקורות המשתפכות שצצו ברשת לאחר הקרנה מצומצמת של הסרט, אפשר לשער ש"Drag Me to Hell" יהיה סרט האימה המצליח והמוצלח ביותר של השנה.

הסרט יצא לאקרנים בארצות הברית ב-29 במאי 2009 .



צפו בטריילר באיכות גבוהה ב - Yahoo! Movies

אין תגובות: