יום שישי, 27 במרץ 2009

המלצת צפייה בYes: סופ"ש פרוייקט "גרינדהאוס" טראש איכותי

yes2 >> יום שישי: "פלאנט טרור" (ב-22:00)
סרטו של קוונטין טרנטינו "חסין מוות" הוא סרט אחד מתוך שני סרטים שחוברו יחד לפרויקט הקולנועי Grindhouse, שכולו מחווה לסרטי הפעולה והאימה הזולים (טראש) של שנות השבעים. מדובר בסרט סלשרים טיפוסי על רוצח מטורף אבל במקום סכין הפסיכופט התורן של טרנטינו רודף אחרי קורבנותיו (בד"כ בחורות יפיפיות) עם המכונית הרצחנית שלו.

קורט ראסל הוא רוצח סוטה ומטורף הנוהג במכונית משודרגת לה הוא קורא "חסינת מוות" ואיתה הוא נוהג להרוג נשים צעירות ע"י התנגשות במכוניתן. עד שהוא נתקל ברביעיית בנות שמחליטות להשיב לו מלחמה. טרנטינו משלב שלושה ז'אנרים: סרטי מרוצים, סרטי רוצחים מטורפים וסרטי סקספלויטיישן לכדי הברקה ארוכה אחת, משופעת בדיאלוגים שנונים שהפכו כבר לסימן ההיכר שלו.


yes2 >> יום שבת: "חסין מוות" (ב-22:00)
סרטו של רוברט רודריגז, "פלאנט טרור" הוא סרט אחד מתוך שני סרטים שחוברו יחד לפרויקט הקולנועי Grindhouse, שכולו מחווה לסרטי הפעולה והאימה הזולים של שנות השבעים. התפרצות של מגפת זומבים וחבורת לוחמים המונהגת ע"י חשפנית עם תת מקלע במקום רגל.

זוג רופאים נשוי, וויליאם ודקוטה בלוק, נדהמים לגלות שמשמרת לילה שלהם בבית החולים מוצפת באנשי העיירה שסובלים מפצעים על כל גופם וממבט ריקני בעיניהם. בין הפצועים נמצאת צ'רי, רקדנית גו-גו שרגלה נעקרה מגופה במהלך התקפה מסתורית בצד הדרך. ווריי , האקס של צ'רי, נמצא לצידה ושומר עליה. צ'רי אולי במצב קשה, אבל הרקדנית עוד לא רקדה את הריקוד האחרון שלה. כשהמאושפזים הפצועים הופכים לחיות טרף תוקפניות, צ'רי ו-ווריי מובילים קבוצה של לוחמים בעל כורחם אל תוך הלילה, במסע נואש לעבר גורל שישאיר אחריו מיליוני נגועים, אינספור מתים וקומץ ברי מזל שנאבקים למצוא את הפינה הבטוחה האחרונה ב"פלאנט טרור". מחווה של רוברט רודריגז לסרטי הזומבים משלבת זוועה והומור שחור במינון הנכון.


לצפייה בטריילר המשותף של שני הסרטים לחצו כאן

אין תגובות: