יום שבת, 16 בינואר 2010

המלצות צפייה ביס לשבת

יס 4: קילשוט / 22:00
מותחן נואר כמעט קלאסי על פי רומן של סופר המותחנים אלמור ליאונרד (מי שכתב את המקור ל"ג'קי בראון" ואת הסיפור "3:10 ליומה"). מיקי רורק מגלם את דמותו של רוצח להשכיר שיוצא בעקבות זוג שמאיים על חייו. וויין וכרמן קרלסון היו עדים לפשע אותו לא היו אמורים לראות. במסגרת עסקה עם ה-FBI הם מועברים לתוכנית להגנה על עדים, מקבלים זהות חדשה במקום מגורים חדש. אלא שאלה שרוצים במותם מוצאים את הדרך לעלות עליהם כדי להפוך את חייהם לגיהינום.

יס 3: פיי / 22:00
פיצ'ר הביכורים המרתיע והמהפנט של דארן ארונופסקי (רקוויאם לחלום) הוא פרופיל של נפש שסועה – דמותו של מתמטיקאי גאון השואף להגיע למשמעות הקיום באמצעות המשתנה "פיי". האובססיה שלו הופכת לפסיכוזה פרנואידית, שכוללת כנופיית חרדים עם הרבי שלהם, וקבוצת ברוקרים בבורסה שמעוניינים לגזול את התגלית לצורכיהם הכלכליים. יצירה מטרידה, מצולמת בשחור-לבן המעניק לה איכויות אקספרסיוניסטיות, על רקע פסקול אלקטרוני שורט. זוכה פרס בפסטיבל סאנדנס.

יס 2: חיים לא רגילים / 22:00
כשבשמים מתקבלת החלטה להפגיש בין שני אנשים, כנראה שהדבר חייב לקרות. לכן יורדים שני מלאכים (האנטר ולינדו) לארץ, לבני התמותה, ומתחילים לארגן מחדש את חייהם של רוברט וסלין. רוברט (מק`גרגור) הוא שרת בחברת ענק, מפסידן עלוב שחולם על רבי מכר של "טראש" שיכתוב. סלין (דיאז) היא ביתו חדת הלשון והיפה של מנהל החברה (הולם) הרחוקה שנות אור מרוברט. אך ההשגחה העליונה מביאה את רוברט לחטוף את סלין, ויחדיו להתגלגל ולהסתבך למסע ארוך ומפתיע. דרישות כופר, שוד בנק ומסתרי הלב האנושי מלווים את השניים במסע הקסום אחרי עצמם.

אין תגובות: