יום ראשון, 20 בספטמבר 2009

חדשות מטקס האמי !

טקס פרסי האמי לא הביא רק פרסים ושבחים אלא גם כמה הכרזות מפי הכוכבים החמים של הטלוויזיה. טינה ופיי ואלק בולדווין למשל, סיפרו מאחורי הקלעים של הטקס לכתבי מגזין הטי.וי גייד מיהם האורחים שהכי היו רוצים לראות בעונות הבאות של "רוק 30".

"אני חושבת שהכוכבת האורחת החלומית החדשה שלנו היא מריל סטריפ", אמרה טינה פיי רגע אחרי שקיבלה את פרס הסדרה הקומית הטובה של השנה. "אני חושבת שהיא תהיה מושא אהבה נהדר עבור אלק, אבל הם כבר עשו סרט כזה".

אלק בולדווין דווקא בחר בפול מקרטני כאורח המבוקש שלו. "אנחנו רוצים את מקרטני! אני רוצה שמקרטני יבוא! אנחנו עובדים על זה", אמר לאחר שזכה בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית. גם רוברט פטינסון, כוכב "דמדומים", נמצא ברשימה. "אני בטוח שיש לו רשימה ארוכה של סדרות שרוצות אותו, כמו 'עקרות בית נואשות', כאלה סדרות. אני מתכוון, הנשים האלו בטוח ירצו לשים את הידיים שלהן עליו".

כוכב "דם אמיתי", סטיבן מוייר, עומד להינשא בקרוב לחברתו ולשחקנית שמשחקת לצדו, אנה פקווין. מוייר סיפר לאי-אונליין שהתאהב בפקווין, שמגלמת בדרמה הערפדית את המלצרית סוקי, בזכות המשחק המשובח שלה. "התאהבתי בכישרון שלה קודם כל. אנחנו כל הזמן מאלתרים ומנסים דברים שונים, לכן זה משך אותי מההתחלה". בנוסף, התייחס מוייר להשוואות בין "דם אמיתי" ל"דמדומים". "אני חושב שהם משרתים את אותו הקהל אבל אפשר לחיות יחד בשלווה", אמר.

"דם אמיתי" לא זכתה באמי אבל השחקן שמגלם את הערפד ביל לא היה מופתע. "לא הרבה סדרות זוכות להיות מועמדות בעונתן הראשונה", אמר, "אני מקווה שאחרי ההצלחה של העונה השנייה, נוכל להיות מועמדים בשנה הבאה. לא בגללנו, בגלל החזון של אלן בול...אני לא חושב שהיינו מופתעים במיוחד, סדרות ערפדים באופן כללי לא קיבלו התייחסות נרחבת באמי".
מאת: NRG

תגובה 1:

שרון לוי אמר/ה...

איזה כיף שדם אמיתי עדיין ממשיכה וממשיכה. אחת הסדרות ממעולות. ביל מויר ואנה פקווין כבר בהריון והכול נראה מושלם.