יום ראשון, 9 באוגוסט 2009

אז מה יהיה בתוכנית החדשה של ג'יי לנו?

ג'יי לנו מתכונן לתוכנית הפריים טיים החדשה שלו ב-NBC, בפאנל של איגוד מבקרי הטלוויזיה, שהתקיים ביום רביעי האחרון, סיפק לנו מידע על התוכנית המסקרנת ואמר שיותר מכל, האלמנט הקומי ישלוט בהוויית התוכנית. בנוסף, הוא נותן מקום של כבוד לאהבתו הוותיקה למכוניות - כל האורחים שיגיעו לאולפן ישבו בתוך מכוניות, ולא על כורסה שגרתית.

לנו, שאת ימי החופשה לפני עליית התוכנית הקדיש להורדה במשקל ולחיטוב הגוף, סיפר ביום רביעי כי תוכניתו החדשה, "The Jay Leno Show", תכלול כמה מהאלמנטים של תוכניתו הישנה, "הטונייט שואו", אבל בקומבינציות קצת שונות.

כך לדוגמה, ימשיכו לבקר את לנו מוזיקאים שיבצעו על את שיריהם החדשים, אבל אמנים אלו ייבחרו בקפידה ויופיעו בתוכנית רק פעמיים בשבוע ולא כאקט סוגר קבוע, כמו בתוכניות טוק-שואו רגילות. את ההחלטה הזו נימק לנו בכך שרוב המופעים המוזיקליים נשמעים טוב יותר על הבמה המקצועית ובאולפן מאשר בטלוויזיה.

בנוסף, מגיש החדשות ב-NBC בריאן וויליאמס יתארח באופן קבוע בתוכנית עם סיפורים שוליים שלא נכנסו למהדורות המרכזיות.

לצד השינויים התוכניים, מתוכנן גם שינוי קוסמטי שיפיח רוח חיים רעננה גם בתוכנית עצמה – ליד אולפני NBC בברבנק שבקליפורניה נבנה בימים אלה מסלול בו יתחרו המפורסמים שיגיעו לתוכניתו של לנו במרוצי מכוניות חשמליות, זאת כדי לעודד צריכה אקולוגית בתחום התחבורה.

המונולוג הפותח, שארית מ"הטונייט שואו", יכלול פינה שתיקרא "Jaywalking", בה יסייר לנו ברחובות ברבנק ויטריד עוברים ושבים עם שאלות טריוויה למיניהן. בנוסף, לתוכנית לוהקו קומיקאים שיסייעו ללנו ויביאו דיווחים מצולמים מהשטח. כהכנה למבקרים שיזעקו "הדיילי-שואו! הדיילי שואו!" לנו מבטיח שאין דמיון בין התוכנית של ג'ון סטיוארט לתוכניתו החדשה.
מקור: NRG

אין תגובות: