יום שלישי, 25 באוגוסט 2009

בראד פיט, וויל פארל וג'ונה היל מצטרפים ל“Oobermind”

סרט האנימציה המדובר “Oobermind” מושך שחקנים חדשים לדיבוב הדמויות. הסרט, בבימויו של טום מקג'ארט ("מדגסקר") ובהפקתו של בן סטילר, הוא קומדיה סאטירית על סרטי גיבורי העל. גיבור הסרט הוא 'אוברמיינד', נבל שמאבד טעם בחייו לאחר שבטעות הרג את יריבו גיבור העל. אוברמיינד מחליט ליצור גיבור על חדש כתחליף לגיבור שהרג, אבל מגלה שיציר כפיו רוצה דווקא להיות נבל מרושע.

רוברט דאוני ג'וניור היה אמור לדובב את דמותו של הנבל, אולם נאלץ לפרוש מהסרט בשל אילוצי לוח זמנים. במקומו זכה בתפקיד הקומיקאי וויל פארל ("אחים חורגים"). השבוע נודע גם שבראד פיט מצטרף אל קאסט המדובבים, וידובב את דמותו של גיבור העל המובס 'מטרו-מן'. ג'ונה היל ("סופרבאד") יגלם את גיבור העל החדש 'טיטאן', וגם טינה פיי ("30 רוק") משתתפת בסרט כעיתונאית רוקסנה ריצ'י.

הסרט יגיע אל הקולנוע ב-5 בנובמבר 2010.

רוברט זמקיס יביים את "צוללת צהובה" בגירסת תלת מימד

אולפני דיסני והבמאי רוברט זמקיס ("ביוולף") הודיעו כי הם עומדים להחזיר לאקרנים את סרט האנימציה המוזיקלי המבוסס על שירי הביטלס "צוללת צהובה" , הפעם בגרסת תלת ממד.

הסרט מתוכנן לצאת בקיץ 2012, אך על פי ההערכות הוא צפוי להיתקל בקשיים בשל הזכויות על השירים של הביטלס.

עלילת הסרט, אותו ביים ג'ורג' דארנינג, מספרת על ארץ של אוהבי מוזיקה בשם פפרלנד, שנמצאת מתחת לפני הים. כשהאידיליה בגן העדן מאויימת על ידי קבוצה של שונאי מוזיקה, יוצאים חברי הלהקה לחפש עזרה בתוך צוללת צהובה.

חברי הביטלס התנגדו בתחילה לקיומו של הסרט הפסיכדלי, ואף סרבו לדבב את דמויותיהם, אך כשצפו בתוצאה הסופית, הסכימו להופיע בסצנת הסיום בתפקיד עצמם.

מקור:
Variety

טריילר: "The Wolfman" איש הזאב חוזר

"The Wolfman" מדובר ברימייק לסרט האימה המיתולוגי של ג'ורג' וגנר מ-1941, בכיכובו של לון צ'ייני המנוח.

מהטריילר נראה שהבמאי ג'ו ג'ונסטון ("פארק היורה 3", "מותק הילדים התכווצו") עשה עבודה מעולה ולא איזה רימייק עלוב שמשחיט את המקור.

סרטו של ג'ונסטון מתרחש בסוף המאה ה-19, ובמרכזו לורנס טלבוט (בניסיו דל טורו), אדם שחוזר לעיירת מולדתו לאחר שאחיו נהרג באופן מסתורי. הוא ננשך על ידי איש זאב והופך לכזה בעצמו. את אביו של הגיבור מגלם אנתוני הופקינס, ואמילי בלאנט מגלמת את ארוסתו של האח המת.

הסרט יצא לאקרניים בארה"ב ב-12 בפברואר 2010 .





יום שישי, 21 באוגוסט 2009

טיזר טריילר רשאון ל-"Avatar"


"Avatar" , שיגיע לאקרנים ברחבי העולם באמצע דצמבר, מספר על קבוצת בני אנוש שנקלעת למאבק מול יצורים מכוכב אחר שנקרא פנדורה, להם מנהגי אדם אך הם מדברים בשפה משלהם ויש להם תרבות שלמה משלהם. בסרט מככבים: סם וורתינגטון, סיגורני וויבר ומישל רודריגז.

מדובר בסרט מדע בידיוני מתוחכם ומרהיב, שצולם בטכנולוגיית תלת מימד חדישה, שפותחה במיוחד עבור הסרט.
"אווטר" הוא הסרט הראשון שקמרון מביים מאז "טיטאניק".



ג'ון האם מצטרף ל- "Sucker Punch" של זאק סניידר

כוכב "מד מן", ג'ון האם, הצטרף לקאסט של סרט הפעולה "Sucker Punch" , כתב את התסריט ויביים זאק סניידר ("השומרים", "300") .

ג'ון יגלם את הדמות "היי רולר" ("מהמר כבד"), עלילת הסרט מתרחשת בשנות ה-1950, ומספרת על בחורה (אמילי בראונינג) שנשלחת למוסד לטיפול נפשי בידי אביה החורג, המתכנן לכרות לה את אונת הרגשות במוח בתוך חמישה ימים. היא וחבריה נכנסים למציאות חלופית שם הם מתכננים את בריחתה מהמוסד.

בימים אלו העונה השלישית של "מד מן" עלתה למסך בארה"ב, אחר כך הוא יעבור לצילומים של המותחן "The Town" שמביים בן אפלק. רק לאחר מכן יצטלם ל"סאקר פאנץ'".

יום חמישי, 20 באוגוסט 2009

תמונה ראשונה של ריאן ריינולדס מתוך "Buried"


"Buried" דרמה פסיכולוגית הוא סרטו של הבמאי רודריגו קורטז, בו יככב השחקן ריאן ריינולדס לבדו בתוך ארון קבורה.

הסרט העצמאי יציב את ריינולדס כקבלן פרטי בעיראק, שנחטף ומתעורר בתוך ארון קבורה אי שם במדבר, כשבידיו רק מכשיר טלפון סלולרי, נר, וסכין. כמעט כל הסרט יתרחש בתוך מסגרת ארון הקבורה וניסיונו של ריינולדס לשמור על שפיותו במקביל למציאת דרך מוצא.

תמונות חדשות מתוך "Avatar" של קמרון

לצפייה בגלריה המלאה לחצו כאן

יום רביעי, 19 באוגוסט 2009

פרומו לעונה החמישית של "על טבעי"

עיבוד נוסף לספר "Paprika"

הבמאי הגרמני הוותיק וולפגנג פטרסן, הודיע על כוונתו לצלם סרט על פי הרומן "פפריקה" מאת יסוטאקה צוצואי.
זה יהיה העיבוד הקולנועי השני ל"פפריקה", לאחר הגרסה של במאי האנימציה היפני המוערך סטושי קון משנת 2006 .

הספר "פפריקה" עוסק במכונה המאפשרת למטפלים לחדור לחלומותיהם של מטופלים, לצורך ריפוי. כאשר המכונה נגנבת, הדבר יוצר כאוס ומטפלת צעירה בשם פפריקה יוצאת להשיב את הגנבה ואת הסדר על כנו. גרסת האנימציה של סטושי קון התאפיינה במראה הזוי במיוחד, אפילו ביחס לסרט יפני, כאשר חלומות מתערבבים במציאות והדמיון משוטט ללא רצועה. הגרסה של פטרסן, אם וכאשר תצולם, תהיה עם שחקנים בשר ודם.

וולפגנג פטרסן פרץ לתודעת הקהל המערבי עם המיני-סדרה "הצוללת", שנערכה מחדש והופצה מחוץ לגרמניה המערבית כסרט קולנוע (עליו היה פטרסן מועמד לאוסקר כבמאי ותסריטאי). בארץ, הוא מוכר היטב גם בזכות אפוס הפנטזיה "הסיפור שאינו נגמר". בשנים שלאחר מכן, נעשה פטרסן מזוהה עם סרטי אקשן כמו "אייר פורס 1", "טרויה" ו"פוסידון".

17 דקות מתוך ל"אווטאר" של ג'יימס קמרון גם בישראל


17 דקות בתלת מימד מתוך הסרט "אווטאר" של ג'יימס קמרון יוקרנו בישראל ובעולם ב-21 באוגוסט. ההקרנות בישראל תיערכנה בשתי פעמים בלבד, ובחינם. כל הקודם נכנס.

"אווטאר" זוכה להייפ רציני סביב איכויותיו התלת מימדיות, בעקבות הכרזותיו החוזרות ונשנות של קמרון כי מדובר במשהו מיוחד. וכשקמרון מבטיח, אנשים יודעים שיש לזה גיבוי (להלן "טיטאניק" ו"שליחות קטלנית 2").

העלילה מספרת על גיבור בעל כורחו מתחיל במסע של גאולה, גילוי ואהבה בלתי צפויה, בעודו מוביל קרב ענק להצלת הציביליזציה על כוכב מרוחק ששמו פנדורה. סאם וורת'ינגטון מככב בסרט, ולצידו סיגורני וויבר ומישל רודריגז.

ההקרנות (באנגלית וללא כתוביות) תיערכנה ביס פלנט קניון איילון ברמת גן,

ביום שישי ה-21.08.2009 בשעות: 17:40 ו-18:10 על בסיס מקום פנוי.
חלוקת הכרטיסים בחינם תתקיים חצי שעה לפני תחילת ההקרנה.
פרטים בקופות בית הקולנוע יס פלאנט קניון איילון, רמת גן.

תמונה חדשה של אמילי בלאנט מתוך "The Wolfman"

תמונה רשאונה של אמילי בלאנט ("העולם על פי דן") מתוך הרימייק "The Wolfman".
ג'ו ג'ונסטון מביים, מי שביים סרטי פעולה כמו "ים של אש","פארק היורה 3" ,עובד עכשיו על אימה.
בסרט יככבו השחקן בניסיו דלטורו המוכר לנו מהדרמה "21 גרם" ו"עיר החטאים", ואנתוני הופקינס הלו הוא "חניבעל".
קלאסיקת האימה המקורית מ-1941 הציגה את אחת המפלצות המפורסמות ביותר על המסך, עלילת החידוש: לורנס טלבוט חוזר אל אחוזת המשפחה אחרי שאחיו נעלם. לאחר שהוא מתאחד עם אביו המתנכר, טלבוט מתחיל בחיפושים אחרי האח הנעדר ומגלה שגורלו אכזרי לא פחות.
הסרט כאמור נדחה ל-2010 .

בריאן סינגר יביים את "בטלסטאר גלקטיקה" למסך הגדול

בריאן סינגר ("מבצע ואלקירי") יביים ויפיק סרט קולנועי ל"בטלסטאר גלקטיקה". פיתוח העלילה נעשה בצילן של סדרת האם שעלתה לשידור ב-2004 ולאחרונה ירדה מהמסך; ושל סדרת הבת (למעשה סדרה-מקדימה) שבקרוב תעלה לשידור בארה"ב, ותיקרא Caprica. ככל הנראה יעמוד הסרט בפני עצמו ולא יהווה תווך בין שתי הסדרות.

עוד ב-2001 פיתח סינגר פרויקט המבוסס דווקא על הסדרה "גאלקטיקה" המקורית מ-1978, שהתעתד להיות לה המשך. פיתוח פרק פיילוט לאותה סדרת המשך – שסיפר על ניצולי מתקפת סיילונים מ-12 כוכבי לכת המחפשים את הכוכב ה-13 המיתולוגי שקרוי "כדור הארץ" באמצעות ספינת החלל גלקטיקה – נעצר כאשר אירעה מתקפת ה-11 בספטמבר על מגדלי התאומים.

מקור: Variety

תמונה רשאונה מתוך "Avatar"

הטריילר כבר מגיע ...

יום שלישי, 18 באוגוסט 2009

טיזר קצר ל-"The Ghost" סרטו החדש של רומן פולנסקי

טיזר טריילר קצרצר ומסתורי לסרטו החדש של רומן פולנסקי, "The Ghost" .
יואן מקגרגור מככב כסופר צללים שנשכר להשלים את ספר זיכרונותיו של ראש ממשלת בריטניה לשעבר. פירס ברוסנן הוא רה"מ.




פוסטר חדש לקומדית האימה "Zombieland"

יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

המשך ל"כוח המחץ" ?


לאורך חודשי הקיץ, המבקרים קטלו את סרט האקשן "כוח המחץ" , בטענה שהסרט ינחל כישלון צורב בקופות.
אלא שרגע האמת הגיע, ומתברר שלא מעט אנשים חיכו לראות את "כוח המחץ" על המסך הגדול - שכן הסרט הכניס יותר מ-50 מיליון דולר בארצות הברית ויותר מ-100 מיליון ברחבי העולם, בסוף השבוע הראשון שלו בבתי הקולנוע.

ומה עושים בהוליווד כשסרט מצליח? ... המשך .
רוב מור, סגן נשיא "פרמאונט", אישר ל"לוס אנג'לס טיימס" שבעתיד הקרוב תחל העבודה על סרט ההמשך. על פי הדיווח, כוכבי הסרט הראשון מחוייבים גם לסרט המשך, אם כזה אכן יופק.

עם זאת, לא ברור אם הבמאי סטיבן סאמרס ימשיך ללוות את הסדרה. קשה להגיד שמבקרי הקולנוע יהיו מרוצים, אבל למעריצים זה בוודאי לא יפריע.


יום שישי, 14 באוגוסט 2009

מי יככב ב-"The Three Stooges" במקום שון פן ?

אחרי ששון פן פרש לפני מספר חודשים מההפקה של "The Three Stooges" בשביל להתמקד בחיי המשפחה, אישר במאי הסרט פיטר פארלי שמי שייכנס לנעליו של לארי במקומו יהיה השחקן פול ג'יאמטי.

על פי דיווחים ראשוניים, שני השחקנים הנוספים היו אמורים להיות בניסיו דל טורו, שנחשב למעריץ גדול של השלישייה, בתפקיד מו, וג'ים קארי בתפקיד קרלי, שככל הנראה ויתר על התפקיד.

סרט המשך ל"פרויקט המכשפה מבלייר" ?

ב- 21 באוקטובר 1994, יוצאים 3 קולנוענים צעירים: הת'ר דונהיו, ג'ושוע ליאונרד ומייקל וויליאמס, אל יער הגבעות השחורות שבמרילנד, כדי לצלם סרט דוקומנטרי על המיתוס של המכשפה מבלייר. מאז לא שמעו מהם יותר דבר שנה לאחר מכן נמצאו סרטי הצילום שלהם. כל מה שנותר מהשלושה הוא " פרויקט המכשפה מבלייר".

לפני עשר שנים, הצליח סרט עצמאי ודל תקציב לעורר סערה בעולם הקולנוע. "פרויקט המכשפה מבלייר" , שכתבו וביימו אדוארדו סנצ'ז ודניאל מיריק, עם תקציב של 100 אלף דולר, סכום זעום במונחים הוליוודיים, הצליח לגרוף כ-250 מיליון דולר ברחבי העולם.

העלילה נעה סביב קבוצה של שלושה קולנוענים שיוצאים לחקור אגדה מקומית על מכשפה, ונעלמים במעבה יער במרילנד. הצילום בסרט, שנעשה במצלמה ידנית ורועדת, הצליח ליצור מיני מהפכה בז'אנר סרטי האימה, והשפיע על סרטים רבים, למשל "קלוברפילד".

השבוע, חשפו יוצרי הסרט בשיחה עם ה-News BBC, כי הם עובדים על המשכון ללהיט שגילה אותם, אבל עדיין לא בטוחים אם הוא יהיה ברוח החלק הראשון.
"כבר שנים אנחנו מדברים על חלק נוסף", סיפר מיריק. "חשבנו על משהו בשנת 1700 ויראה קצת כמו סרט של סטנלי קובריק עם צילום גרעיני, אבל אני מניח שבסוף זה יהיה המשך שיתרחש ישירות אחרי הסרט הקודם".

השניים לא יודעים אם שלושת השחקנים שלקחו חלק בפרויקט לפני כעשור, יסכימו לחזור לשתף פעולה, וכמובן הם מקווים לתקציב גדול יותר, וכמובן הם בטוחים שגם בסרט החדש יהיה את אלמנט הצילופ, שהפך אותם ואת הסרט להצלחה.

מאת NRG

"קירות" - התקבל לפסטיבל טורונטו

סרטו החדש של הבמאי דני לרנר "קירות", התקבל לפסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורונטו, ויפתח את קטגוריית City to City, שמתמקדת השנה בעיר תל אביב, לכבוד חגיגות מאה השנה לקיומה.

הסרט, קופרודוקציה ישראלית-צרפתית שתעלה לאקרנים בישראל במהלך החודשים הקרובים, מספר על הקשר בין שתי נשים, המתגוררות בדרום תל אביב: שוהה בלתי חוקית המסובכת עם העולם התחתון, אותה מגלמת נערת ג'יימס בונד אולגה קורילנקו, וקופאית בסופרמרקט הסובלת מהתעללות מצד בעלה, בגילומה של נינט טייב. עוד משתתפים בסרט: יאנה גור, הנרי דויד, זהר שטראוס ודביר בנדק.

"פסטיבל טורונטו מהווה את אחד משווקי הקולנוע החשובים בעולם, וזה ממלא אותנו בשמחה ובגאווה", סיפר מפיק הסרט יואב זאבי בהתרגשות. "זה המקום המתאים ביותר להתחיל את המסע הבינלאומי של הסרט שכבר זוכה לבאז". הסרט הופק על ידי זאבי, אהוד בלייברג מחברת "בלייברג אנטרטיימנט", אדוארד דואק וחברת "יולי אוגוסט הפקות".

פסטיבל הסרטים בטורונטו ייפתח ב-10 בספטמבר ויימשך תשעה ימים.

מאת: NRG

"סימס" בדרך לקולנוע ?

המשחק שהופץ לראשונה בארצות הברית בפברואר 2000 וזכה להצלחה הופך לסרט קולנוע. חברת פוקס המאה ה-20 רכשה את זכויות ההסרטה של משחק המחשב הפופולרי ומתכוונת להפיק סרט (לא אנימציה). נכון לעכשיו אין במאי לפרויקט והסרט נראה כי אם יקרום עור וגידים, ייצא אי שם ב-2012.

עד שנת 2007 נמכרו יותר מ-70 מיליון עותקים. המשחק זכה בפרסים רבים כולל פרס המשחק הטוב ביותר לשנת 2000 של מגזין גיימספוט. כבר בשנת 2002, הפך "הסימס" למשחק הנמכר ביותר בהיסטוריה.
המשחק מאפשר לשחקן שליטה מוחלטת בניהול כל תחומי החיים של הדמויות. האמצעי ההכרחי לכך הוא בניית אזור המחיה של הדמויות, קביעת סדר יום והחלטה על הפעולות שעליהן לעשות על-מנת להגשים את שאיפותיהן.

הרעיון למשחק זה נולד במוחו של ויל רייט בשנת 1991 לאחר שכל ביתו ורכושו נשרפו. בזמן שבנה בית חדש, רייט התחיל לחשוב על משחק שמדמה את החיים. הוא האמין שביכולתו לתכנת ולעצב משחק כזה - בית בובות דיגיטלי, כפי שהגדיר אותו.

תודה לאתר 'סרט' על הידיעה

פוסטרים חדשים לסרט "Carriers"



"Carriers" מותחן אימה דרמתי של האחים פאסטור, בכיכובם של כריס פיין ("סטארטרק") ופייפר פראבו ("חופשיות על הבר", "שתי דקות", "המערה"),
הסרט יצא בארה"ב ב-4 לספטמבר 2009.

מה לראות בסוף השבוע בערוצי Yes ?

שישי:
יס 1 - "נערת בולין האחרת" - 21:30

אחד מהסיפורים הידועים לשמצה והשנויים ביותר במחלוקת, בהיסטוריה של אנגליה, על משולש אהבה רומנטי ומלא תשוקה. כאשר נפוצות השמועות כי המלך הנרי השמיני לא שוכב יותר עם אשתו, אשר אינה מצליחה ללדת לו יורש עצר ממין זכר, סר תומאס בוליין רוקח תוכנית על מנת להחזיר למשפחתו את כבודה האבוד: בתו אנה תפתה את המלך ותעניק לו בן. אך התוכנית משנה כיוון כאשר המלך בוחר דווקא באחותה הצעירה של אנה וחברתה הטובה ביותר - מרי. למרות שהיא כבר נשואה, נכנעת מרי ללחצים מבית ובחוסר רצון מוחלט מעניקה למלך בן. מבלי שתכננה זאת, מוצאת עצמה מרי מאוהבת בשליט הרגיש, עדין הנפש ויפה התואר. אך הרומן ביניהם אינו מהווה מכשול בפני אנה, שרעבונה לכס המלכות גובר על האהבתה לאחותה. היא רוקמת תוכנית משל עצמה, אשר בסופו של דבר קורעת לגזרים את משפחתה ואת אנגליה כולה.

יס 2 - "קונג פו פנדה" - 22:00

פו הוא דב פנדה בטלן ושולק נודלס מקצועי, שחי בממלכת סין העתיקה וחולם להיות גיבור. הוא בעיקר חולם, כי הוא בעיקר ישן (או סתם מתגלגל מהבטן לגב). יום אחד נופלת לידיו הזדמנות להצטרף לבית הספר לאומנויות לחימה של מאסטר שיפו, וללמוד לצידם של כמה מאליליו – טיגרס, קריין, מנטיס, וייפר ומאנקי. כשטאי-לונג, ברדלס לבן בוגדני, עושה דרכו בכיוונם, פו מוצא הזדמנות להוכיח את מה שלמד. ג'ק בלאק מדבב את התפקיד הראשי, וגם אנג'לינה ג'ולי.

יס 4 - "מלכי הרחוב" - 22:00

קיאנו ריבס מככב בדרמת מתח משטרתית שכתב סופר המותחנים הגאוני ג'יימס אלרוי (סודות אל. איי.) וביים דייויד אייר (זמנים קשים). טום לאדלו הוא שוטר במשטרת לוס אנג'לס שאיבד את אשתו ונכנע לטיפה המרה. כשהוא לא עצוב בבית, הוא איש חוק קר ומושחז ברחובות החמים, כחלק מיחידת עלית שכל חבריה ערבים זה לזה. בדרך כלל. עולמו עומד להתהפך לאחר רצח של שוטר-עמית. נראה שמחלקת החקירות הפנימיות חושדת שהייתה לו מעורבות ברצח. פורסט וויטקר (המלך האחרון של סקוטלנד) הוא הקפטן שלו.

שבת:
יס 2 - "מבוקש" - 22:00

ג'יימס מק'אבוי (המלך האחרון של סקוטלנד) מככב בפנטזיית אקשן הוליוודית של הבמאי הרוסי טימור בקממבטוב (משמרת לילה).
ווסלי גיבסון, צעיר בן 25, הוא אחד האנשים הפחות מוצלחים על פני הפלאנטה. הבוס שלו, החברה שלו והחיים שלו האופן כללי לט מאירים לו פנים. לאחר שאביו המתנכר נרצח, ווסלי פוגש את פוקס (אנג'לינה ג'ולי) , בחורה סקסית המגייסת אותו למועדון סודי של מתנקשים המגלים לו שאביו היה חלק ממנו ועכשיו הגיע תורו להצטרף וללמוד להשתמש בתכונות הייחודיות שלו. ווסלי מגלה שטמונים בו כוחות שלא ידע על קיומם, ושלא כול מה שנראה מובן מאליו נכון וזה כולל גם את המאמן הקשיש בעל הקול המרגיע.

יום רביעי, 12 באוגוסט 2009

רשת AMC תפיק סדרה ע"פ סדרת הקומיקס "Walking Dead"


רשת הכבלים AMC, שהביאה לעולם את "שובר שורות" ו"מאד מן", רכשה את הזכויות להפקת גרסה טלוויזיונית לספר הקומיקס "The Walking Dead" שיצר רוברט קירקמן.

פרנק דאראבונט, שהיה מועמד לאוסקר על התסריט ל"גרין מייל", יכתוב, יביים ויפיק את הפרויקט עבור הרשת, יחד עם צוות מפיקים מהשורה הראשונה שיקובצו כדי לתת נופך יוקרתי להפקה.

"Walking dead", ספר קומיקס היוצא באופן חודשי בשחור ובלבן, יצר סביבו תנודה רבה של מעריצי קומיקס כשפורסם לראשונה ב-2003. דאראבונט, חובב קומיקס בעצמו, ביקש לפני מספר שנים לפתח את הפרויקט עבור רשת NBC, הפרויקט נכשל בזמנו, וכעת AMC קיבלה אותו לידיה לאחר משא ומתן ארוך.

ב"Walking dead" מובא סיפורה של קבוצת ניצולים אנושיים, בהנהגתו של השוטר ריק גריימס, ששורדת טלטלה אפוקליפטית אחריה שולטים בעולם זומבים מרעידים.

"אני לא מכיר סדרת קומיקס בה הסיפור מסופר בצורה כל כך יפה", אומר ג'ואל סטילרמן, סמנכ"ל הפיתוח של הרשת, "יש כאן סיפור אנושי מרגש וכל מה שמאפיין את התוכניות של AMC".

יו ג'קמן מאשר שסרט ההמשך ל'וולברין' יתרחש ביפן


יו ג'קמן מאשר, שהסרט הבא בסדרת "וולברין" יתרחש ביפן. כך מדווחים MTV .

"התחלנו כבר בעבודה, אנחנו בשלבי גיבוש התסריט. וולברין יגיע ליפן . אני חושב שהמעריצים אוהבים את סאגת הסמוראי של וולברין , אני יודע שמבחינתי זה קו העלילה הטוב ביותר של וולברין"- סיכם ג'קמן בהתייחסו לחוברות הקומיקס שיצאו ב-1990 והכירו לוולברין את סודות הסמוראים.

רשת ABC הקדימה בכחודשיים את בכורת הסדרה "V"

רשת ABC הודיעה כי סדרת המד"ב החדשה "V", בכיכובה של אליזבת' מיטשל (ג'ולייט מ"אבודים"), תעלה לאוויר ב-3 בנובמבר. ותשודר בימי שלישי בשמונה בערב.

התוכנית, שמבוססת על סדרה ומיני-סדרה משנות ה-80, תתמקד במפגש הראשון של בני האדם עם חייזרים שנראים על פניהם כיצורים ידידותיים. מיטשל, שתגלם את סוכנת ה-FBI אריקה אוואנס, היא הראשונה לגלות שמתחת לחזות החביבה של החוצנים מסתתר משהו זדוני יותר.

העיתונאים, שכבר חזו בפרק הפיילוט , מדווחים ברובם שמדובר בטייק אוף מסקרן על הסדרה המקורית. באייטיז קראנו לחייזרים VISITORS , הפעם קוראים להם V's . כמו בסדרה הקודמת, הם מגיעים בעשרים ותשע צלחות מעופפות, שמתגלות מעל ערים מרכזיות ברחבי העולם.


שוברי קופות: 'כוח המחץ' עושה את הבלתי אפשרי


'כוח המחץ' קיבל ביקורות רעות מהמבקרים עוד הרבה לפני שהוא יצא לאקרניים, למרות זאת כוח המחץ עשה את הבלתי אפשרי והצליח בגדול בקופות.
'כח המחץ' הוא סרט המבוסס על סדרה מצוירת, בדומה לרובטריקים שהצליח בקופות גם כאן הרעיון לסרט היה מאד משתלם מבחינת הכסף.
הסרט הכניס בסופ''ש הראשון שלו 56 מיליון דולר, אפשר לומר שזה הישג גדול ביותר אי פעם לסרט עם באזז איום ונורא.

במקום השני, 'ג'ולי וג'וליה', סרט שמפגיש שוב את מריל סטריפ ואיימי אדאמס, אחרי 'ספק' שזיכה את שתיהן במועמדות לאוסקר השנה. בעצם ''מפגיש'' היא לא בדיוק המילה הנכונה, כיוון שספק אם הן נפגשות בכלל בסרט: הוא מספר במקביל את סיפורה האמיתי בערך של השפית ג'וליה צ'יילד (סטריפ), ואת סיפורה האמיתי פחות או יותר של ג'ולי פאוול (אדאמס), בלוגרית שלקחה על עצמה לבשל את כל 524 המתכונים בספר הבישול המפורסם ביותר של צ'יילד במשך שנה אחת. את הסרט ביימה נורה אפרון, במאית שהתמחתה בסרטים רומנטיים ('נדודי שינה בסיאטל' והתסריט של 'כשהארי פגש את סאלי') אבל הלכה לאיבוד, ולא יצרה בעשור האחרון סרט טוב. לפי הביקורות, ב'ג'ולי וג'וליה' היא חוזרת לעצמה, הרבה בזכות שתי השחקניות המצוינות.

במקום השלישי נמצא 'כוח G' זה עם השרקנים, וברביעי הארי פוטר. במקרה שתהיתם איפה בדיוק 'אנשים מצחיקים', המקום הראשון של השבוע שעבר, אז הוא במקום החמישי. הסרט הזה הוא לא סתם הסרט הראשון של ג'אד אפטאו שהוא לא הצלחה גדולה, אלא אכזבה גדולה.

'A Perfect Getaway' - כנראה סרט שלא נראה בבתי הקולנוע אצלנו, הוא מותחן על שני זוגות בחופשה בהוואי (בינהם סטיב זאן, ומילה ג'ובוביץ') שנרדפים על ידי פסיכופטים, ככה זה נראה מהטריילר.הוא הביא סכום של 5.7 מיליון דולר.

1. G.I. Joe: The Rise of Cobra - 56.2 (56.2)
2. Julie and Julia - 20.1 (20.1)
3. G-Force - 9.8 (86.1)
4. Harry Potter and the Half-Blood Prince - 8.9 (273.8)
5. Funy People - 7.9 (40.4)
6. The Ugly Truth - 7.0 (69.1)
7. A Perfect Getaway - 5.8 (5.8)
8. Aliens in the Attic - 4.0 (16.3)
9. Orphan - 3.7 (34.8)
10. (500) Days of Summer - 3.7 (12.3)

יום ראשון, 9 באוגוסט 2009

טריילר: "אבא חורג" הרימייק

"אבא חורג", המספר על משפחה מאוחדת, אם ושני ילדיה. יום אחד מציגה האם את הגבר החדש בחייה, נאה, מטופח מצליח... פסיכופט?!

בתפקיד הגבר החדש, לפני כמעט 25 שנה, שיחק טרי אוקווין, אותו כולנו מכירים היום כג'ון לוק מהסדרה "אבודים". אוקווין חזר לגלם את התפקיד האימתני בסרט המשך, אולם החלק השלישי בסדרה, שנעשה לטלוויזיה, כבר נעשה עם שחקנים אחרים.

באמצע אוקטובר השנה, תצא בארצות הברית גרסה מחודשת לאימה הקלאסית "The Stepfather" ואולי אכן המקום הנכון לו הוא המסך הקטן מכיוון שהפעם החליטו להשתמש בשחקנים המוכרים לנו מסדרות אלו ואחרות.

דילן וולש, המוכר לנו כדוקטור שון מקנמרה מהסדרה "ניפ/טאק" יגלם את האב החורג שנכנס לחיי משפחתה שיום אחד מגלה שהוא, אולי, רוצח פסיכופט המבוקש על-ידי המשטרה. סילה וורד ("אחיות", "האוס") תגלם את האישה, האמא, המתאהבת בגבר הנאה והמצליח ומביאה אותו לביתה. ואילו פן באדגלי, המוכר לקהל הצעיר כדן המפרי מהסדרה "אחת שיודעת", מגלם את הבן הבוגר, שחושד באבא החורג החדש שלו.



ג'יי צ'ו יגלם את 'קייטו' בסרט "The Green Hornet"


הבמאי מישל גונדרי עומד לחתום את סבב הכוכבים לסרטו "The Green Hornet" עתה משמצא את השחקן שיגלם את קייטו, עוזרו הנאמן של הדבור: ג'יי צ'ו ("קללת פרח הזהב"). כזכור, האולפנים מנהלים משא ומתן עם ניקולס קייג' וקמרון דיאז לגלם את האיש הרע ואת מושא אהבתו של הדבור (בהתאמה).

"הדבור הירוק" החל את דרכו בתוכנית רדיו שיצרו ג'ורג' וו. טרנדל ופראן סטרייקר. עשור מאוחר יותר הופיע בסדרת טלויזיה בעלת הצלחה מידתית, עד לסדרה המחודשת ב-1966 עם אמן הלחימה, ברוס לי, שזכתה להצלחה רבה. את התסריט לסרט החדש כתב סת' רוגן.

הפקת הסרט מיועדת להתחיל בסתיו הקרוב, עם כוונה להפצה כבר בקיץ 2010.

רישמי: לינדזי לוהאן רוברט דה נירו וג'סיקה אלבה מצטרפים ל"מצ'טה"


צוות השחקנים בסרטו החדש של רוברט רודריגז "מצ'טה" ממשיך להתרחב. השבוע אישר הבמאי שהשחקנים רוברט דה נירו, לינדזי לוהאן, ג'סיקה אלבה, דון ג'ונסון וסטיבן סיגל יצטרפו לדני טרחו ולמישל רודריגז וירכיבו קאסט מושלם לסרט פולחן פוטנציאלי.

בהתחלה היו שמועות רבות על צוות השחקנים, בימים האחרונים סטיבן סיגל אישר את השתתפותו, מה שהשאיר את רוברט דה נירו, לינדזי לוהאן, וג'ונה היל בסימן שאלה ...

ג'ונה היל הוא היחד שלא הצטרף, אבל ג'סיקה אלבה תככב בסרט שכבר שיתפה פעולה עם רודריגז ב"עיר החטאים".

הסרט, שמהווה מעין הרחבה לטריילר הפיקטיבי "מצ'טה", שצורף לסרטו הקודם של רודריגז, "גריינדהאוס", מספר על מהגר מקסיקני שנשכר לרצוח סנטור אמריקאי, אך מגלה שהוא נרדף בעצמו. כתוצאה מכך הוא יוצא למסע נקמה אלים, במהלכו הוא חוטף את משפחתו של הסנטור. בדומה לסרטיו הקודמים של הבמאי ("עיר החטאים", "אל מריאצ'י") צפוי הסרט להיות אלים וברוטלי.

אז מה יהיה בתוכנית החדשה של ג'יי לנו?

ג'יי לנו מתכונן לתוכנית הפריים טיים החדשה שלו ב-NBC, בפאנל של איגוד מבקרי הטלוויזיה, שהתקיים ביום רביעי האחרון, סיפק לנו מידע על התוכנית המסקרנת ואמר שיותר מכל, האלמנט הקומי ישלוט בהוויית התוכנית. בנוסף, הוא נותן מקום של כבוד לאהבתו הוותיקה למכוניות - כל האורחים שיגיעו לאולפן ישבו בתוך מכוניות, ולא על כורסה שגרתית.

לנו, שאת ימי החופשה לפני עליית התוכנית הקדיש להורדה במשקל ולחיטוב הגוף, סיפר ביום רביעי כי תוכניתו החדשה, "The Jay Leno Show", תכלול כמה מהאלמנטים של תוכניתו הישנה, "הטונייט שואו", אבל בקומבינציות קצת שונות.

כך לדוגמה, ימשיכו לבקר את לנו מוזיקאים שיבצעו על את שיריהם החדשים, אבל אמנים אלו ייבחרו בקפידה ויופיעו בתוכנית רק פעמיים בשבוע ולא כאקט סוגר קבוע, כמו בתוכניות טוק-שואו רגילות. את ההחלטה הזו נימק לנו בכך שרוב המופעים המוזיקליים נשמעים טוב יותר על הבמה המקצועית ובאולפן מאשר בטלוויזיה.

בנוסף, מגיש החדשות ב-NBC בריאן וויליאמס יתארח באופן קבוע בתוכנית עם סיפורים שוליים שלא נכנסו למהדורות המרכזיות.

לצד השינויים התוכניים, מתוכנן גם שינוי קוסמטי שיפיח רוח חיים רעננה גם בתוכנית עצמה – ליד אולפני NBC בברבנק שבקליפורניה נבנה בימים אלה מסלול בו יתחרו המפורסמים שיגיעו לתוכניתו של לנו במרוצי מכוניות חשמליות, זאת כדי לעודד צריכה אקולוגית בתחום התחבורה.

המונולוג הפותח, שארית מ"הטונייט שואו", יכלול פינה שתיקרא "Jaywalking", בה יסייר לנו ברחובות ברבנק ויטריד עוברים ושבים עם שאלות טריוויה למיניהן. בנוסף, לתוכנית לוהקו קומיקאים שיסייעו ללנו ויביאו דיווחים מצולמים מהשטח. כהכנה למבקרים שיזעקו "הדיילי-שואו! הדיילי שואו!" לנו מבטיח שאין דמיון בין התוכנית של ג'ון סטיוארט לתוכניתו החדשה.
מקור: NRG

פוסטר חדש לסרט "Whiteout"

פוסטר לסרט האימה "The Hole"


הסרט עוקב אחר שני אחים אשר בורחים מעברם ומחפשים מקלט בבית בו הם מוצאים חור מסתורי במרתף אשר גורם להם להתעמת עם הפחדים הגדולים ביותר שלהם.
את הסרט מביים ג'ו דנטה (במאי "גרמלינס", "אזור דימדומים") אשר יצא גם בגירסת התלת מימד .

טריילר לסרט "The Vampire's Assistant"

סרט ערפדים נעורים, הסרט עוקב אחר דארן, אשר מחליט יחד עם חברו, להכנס לתוך תוכנית טלוויזיה הזויה. על מנת להציל את חייו של חברו, נאלץ דארן להיות שולייתו של ערפד ולהתנתק מחייו ומשפחתו לנצח. דארן מצטרף לשאר יצורי התוכנית ומוצא עצמו מסתובב עם ערפדים ויצורים שונים.

את הערפד מגלם ג'ון סי ריילי (חברו הטוב של וויל פארל), הסרט צפוי לצאת לאקרניים ב- 23 באוקטובר השנה.


טריילר רישמי (לא מצונזר) לסרט האימה "Zombieland"

טריילר חדש, לא מצונזר לקומדית האימה "Zombieland" מאת הבמאי רובן פליישר.

בסרט מככב וודי הארלסון אשר מגלם את דמותו של טלהסי, צייד זומבים מסוקס, שמאחד כוחות עם קולומבוס (ג'סי אייזנברג, "חיים בין השורות" "Adventureland"), נער פחדן בעל כישורי הישרדות מפתיעים בעולם שורץ מתים-חיים.

הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-9 באוקטובר השנה.


לארי פסנדן יביים רימייק אמריקאי ל-"The Orphanage"


במאי הסרט "The Last Winter" לארי פסנדן מתכנן לביים רימייק לסרט האימה "בית היתומים" ("The Orphanage").
"בית היתומים" סרט האימה הספרדי, העליה מספרת על לאורה שגדלה בתור ילדה בבית יתומים על שפת הים, עד שאומצה. בהווה היא חוזרת לבית עם בעלה כדי להקים שם בית מחסה לילדים נטושים ונכים. לא עובר זמן רב ובנה של לאורה מתחיל לתקשר עם חברים דמיוניים, מה שהופך על פיהם את חייה של לאורה ומשפחתה.

אימה גותית מסוגננת שהפיק גיירמו דל טורו ("המבוך של פאן") עבור הבמאי חואן אנטוניו באיונה. הסרט זכה בשבעה פרסי גויה ושני פרסים בפסטיבל Fantasporto המוערך לסרטי פנטזיה.

עכשיו הבמאי לארי פסנדן יביים רימייק לסרט בשפה האנגלית, את התסריט הוא כתב בעצמו ביחד עם גיירמו דל טורו.
כרגע פסנדן מחפש שחקנית שתגלם את דמותה של 'לאורה'.

מקור: THR

יום שבת, 8 באוגוסט 2009

פוסטר רישמי ל"אווטר" של קמרון


הסרט מתאר את מעלליו של ג‘ייק, אדם ששרד את המלחמה הבין-כוכבית, רק כדי למצוא עצמו מועבר לכוכב שכל תושביו הם הומנואידים הנמצאים בסכסוך עם תושבי כדור הארץ.
הסרט שיהיה מוקרן בתלת מימד הוא סרטו החדש של ג'יימס קמרון (במאי "טיטניק")

יום שישי, 7 באוגוסט 2009

ג'ייסון סיגל וג'ונה היל ב-"ספר ההדרכה להרפתקן"

ג'ייסון סיגל יככב לצידם של ג'ונה היל וג'ייסון שוורצמן בקומדיה "The Adventurer's Handbook"
את הסרט יביים עקיבא שפר (מבמאי "סטרדיי נייט לייב") על פי תסריט שהיל כתב עם מאט ספיצר (סרט ביכורים) ומקס ווינקלר.

העלילה מספרת על שלושה חברי ילדות שמאסו בחייהם המונוטונים: סיגל הוא מוסיקאי מוכשר במיוחד אך כושל, היל הוא מהנדס, ושוורצמן הוא זוכה שלושה פרסי גראמי למוסיקה. השלושה יוצאים להרפתקה חובקת עולם במטרה להכניס קצת אקשן לחייהם. הסיפור מבוסס בחופשיות על ספר של מיק קונפרי באותו השם.

ההפקה אמורה לצאת לדרך בתחילת השנה הבאה.

מקור: THR

יום חמישי, 6 באוגוסט 2009

רוב מרשל יביים את החלק החדש של "שודדי הקאריבים"

במאי "שיקאגו" ו"זכרונותיה של גיישה", רוב מרשל, מנהל מגעים לביים את הפרק הרביעי בסדרת "שודדי הקאריביים" במקומו של גור ורבינסקי הפורש. ורבינסקי נטש את סדרת השודדים לטובת סרט על פי המשחק "ביושוק" , אך אולפני דיסני והמפיק ג'רי ברוקהיימר להוטים על הפרויקט, ומכוונים התחלת הפקה כבר בשנה הבאה ונאלצו לפנות לבמאים אחרים.

מרשל הוא אחת הבחירות היותר מוזרות שיכלו לבחור לסרט פעולה קומית, נכון לעכשיו ג'וני דפ היחיד שאישר את השתתפותו בסרט הרביעי.
נחזור עם עידכונים.

מקור: Variety

רוברט דאוני ג'וניור לוהק לקומדיה "Due Date"

רוברט דאוני ג'וניור לוהק לקומדיה "Due Date" שיביים טוד פיליפס. פיליפס גם יאחד כוחות שוב עם השחקן זאק גליפיאנקיס, שעשה את הפריצה הגדולה שלו לקולנוע בסרטו האחרון, "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס".

דאוני ג'וניור יגלם גבר העתיד להיות אבא בזמן הקרוב מאד, וממהר להגיע לאישתו ולהולדת ילדם הראשון. הוא נאלץ לחבור לשותף מוזר לנסיעה (גליפיאנקיס) והדרך הופכת להיות טיול משעשע בדרכים.

אדם סטציקל ("ארוס עליה") כתב את גרסת התסריט האחרונה, וצילומי הסרט מיועדים להתחיל ב-21 בספטמבר באטלנטה, בניו מקסיקו ובלוס אנג'לס.

מקור: Variety

פרומואים חדשים לעונה הרביעית של "דקסטר"





יום רביעי, 5 באוגוסט 2009

סטיבן ספילברג מחדש את "הארווי"

עוד תוספת לרשימת ''הסרט הבא של ספילברג''? מקורות אמינים טוענים שספילברג יצלם בשנה הבאה גירסה מחודשת ל'הארווי' - סרט על ידידות בין אדם וארנב ענק ודימיוני.

סטיבן ספילברג יביים גרסה חדשה לסרט "הארווי" מ-1950.
עלילת הסרט המקורי, שביים הנרי קוסטר בכיכובו של ג'יימס סטיוארט, מספרת על אדם שטוען כי חברו הטוב ביותר הוא ארנב ענק ובלתי נראה.

סטיוארט היה מועמד לאוסקר על תפקיד זה, בעוד ג'וזפין האל זכתה בפרס לשחקנית המשנה. את הסרט החדש יצלמו בתחילת 2010 והוא עתיד לצאת לאקרנים בסוף אותה שנה.

ראסל קרואו יככב בסרטו החדש של פול האגיס

ראסל קרואו יככב בסרטו החדש של פול האגיס (במאי "התרסקות"), "The Next Three Days".
מדובר בעיבוד הוליוודי למותחן הרומנטי מצרפת, "למענה", שביים פרד קבייה בשנה שעברה, והוקרן בארץ ממש קצרות בסינמטקים.

הסרט הצרפתי סיפר על זוג נשוי, ז'וליין (במקור ונסן לינדון ובחדש קרואו) וליזה (דיאן קרוגר במקור, וטרם נבחרה שחקנית לחדש) המנהל חיים מאושרים ונטולי בעיות. אלא שחייהם מתמוטטים כאשר יום אחד המשטרה עוצרת את ליזה באשמת רצח, והיא נידונה ל-20 שנות מאסר. בעלה, המשוכנע בחפותה של אשתו, מחליט להבריחה מבית הסוהר.

פול האגיס גם כתב את התסריט החדש, והליכי ההפקה יחלו בשלהי ספטמבר הקרוב בפיטסבורג.
מקור: Variety

פרטיים חדשים על הפריקוול של "רידיק"

אתר Bloody-Disgusting תפס את הבמאי דיוויד טוואהי (במאי "פיץ' בלאק", "רידיק: המסע מתחיל") לשיחה בכדי לקבל פרטים על החלק השלישי של "רידיק" שהוא בעצם פריקוול (הקדמה לסרט הרשאון).

דיוויד טוואהי אמר שהוא ווין דיזל (כיכב בסרטי "רידיק") כבר והוא מתכן לעלות רמה ולהפוך את הסרט לדירוג R - זאת אומרת יותר אלימות.

הוא הוסיף ש"אם הכל ילך כפי המתוכנן אנחנו נתחיל את הצליומים כבר ב-2010"
והוסיף "אני יודע שדיזל רוצה לעבוד קודם על המשך ל"XxX" אז אחרי זה נתחיל לצלם" .

יום שני, 3 באוגוסט 2009

טריילר: "Fantastic Mr. Fox" של ווס אנדרסון

ווס אנדרסון ("משפחת טננבאום", "עמוק במים") ממשיך ליצור סרטים מסקרנים, ייחודים ותמהוניים, רק שהפעם הוא עושה זאת באנימציית סטופ מושן. סרטו החדש של אנדרסון, "Fantastic Mr. Fox" מבוסס על ספר פרי עטו של הסופר האנגלי רואלד דאל ("ג'יימס והאפרסק הענק", "צרלי וממלכת השוקולד").

העלילה מספרת על מר פוקס, שועל שובב שגונב באופן קבוע תרנגולות מהחווה השכנה. בעלי החווה מנסים בכל דרך אפשרית להרוג אותו ואת בני משפחתו ומציבים שמירה על כל פתחי המנהרות התת קרקעיות המובילות לביתו של השועל המהולל. בעקבות המצור, כל בעלי החיים במנהרה לא מצליחים להשיג אוכל, ומר פוקס מחליט שבאחריותו להקים עיר תת קרקעית שתהיה בטוחה עבור כולם, ותאפשר להם להמשיך לגנוב אוכל מהחקלאים.

את דמותו של מר פוקס מדובב ג'ורג' קלוני, ולצידו מריל סטריפ, ווילם דפו, ביל מאריי, אוון ווילסון, אנג'ליקה יוסטון וג'ייסון שוורצמן.
הסרט יפתח את פסטיבל הסרטים בלונדון באוקטובר הקרוב וייצא לאקרנים בארצות הברית ב-13 בנובמבר. בנתיים צפו בטריילר.



טריילר: החדש של האחים כהן - "A Serious Man"

אחרי "ארץ קשוחה", העיבוד המופתי ומהורהר לספרו של קורמק מקארתי, ו"לקרוא ולשרוף" הקליל והמהורהר בדרכו - האחים כהן חוזרים עם סרטם ה-14 במספר, "A Serious Man". הפעם נראה כי האחים, שהפיקו, כתבו וביימו את הסרט, התחברו לשורשיהם היהודיים ומילאו את היקום המופרע שלהם ברבנים, מורים לעברית וחובשי כיפות.

הסרט, שמתרחש ב-1967, מגולל את סיפורו של לארי גופניק, מרצה לפיזיקה שאשתו עוזבת אותו לטובת מרצה נחשק יותר באותה אוניברסיטה. בזמן שבתו גונבת ממנו כסף כדי לחסוך לניתוח אף, בנו מתקשה בלימודי העברית ואחיו הלוזר מתעקש לכפות את עצמו עליו - גופניק המוטרד פונה לשלושה רבנים שונים בניסיון למצוא איזון מחודש בחייו הכאוטיים.
הטריילר, שעלה לרשת, מבטיח שטביעת ידם המסוגננת והמבריקה של האחים כהן תהיה נוכחת גם הפעם. את התפקיד הראשי משחק מייקל שטולברג ששיחק ב"גוף השקרים", אבל באופן כללי השחקנים הפעם אלמוניים למדי. כמו תמיד, את הז'אנר קצת קשה להגדיר, אבל האחים עצמם טענו שמדובר ב"קומדיה שחורה".


"מסור 7" יהיה מוקרן גם בתלת מימד?


אולפני Lionsgate דיווח לא מזמן על התחלת כתיבת התסריט לחלק השביעי, אותו יכתוב מרקוס דאנסטן.

במהלך הקרנת הבכורה של "מסור 6" שנערכה בימים אלו, מרקוס אמר שהם מתכוונים להפיץ את "מסור 7" גם בגירסת תלת מימד.

נשמע מעניין.

שוברי קופות: "אנשים מצחיקים" לא הדהים

ג'אד אפטאו הוא השם החם בקומדיות, אחרי הפריצה שלו עם "בתול בן 40", ו"הדייט שתקע אותי" כמעט כל קומדיה מושפעת מהסגנון היחודי שלו, אם זה "האנגאובר" שזכה להצלחה רבה גם הוא עסק בנושא המרכזי של אפטאו: גברים במשבר, דיבורים לא מצונזרים על סקס .

'אנשים מצחיקים' היה אמור להיות הצלחה רבה, ביחד עם סת' רוגן וג'ונה היל חוברים לאדם סנדלר, כנראה הקומיקאי הכי קופתי בעולם היום, בתוספת של אריק באנה ועוד שורה ארוכה של קומיקאים שמופיעים בתפקיד עצמם. סנדלר מגלם, פחות או יותר, את עצמו - קומיקאי שהתחיל כסטנדאפיסט והפך לכוכב הוליוודי בשורה של סרטים אידיוטיים. אחרי שמאובחן אצלו מצב רפואי שמשאיר לו מספר מוגבל של חודשים לחיות, הוא מטפח ידידות עם קומיקאי צעיר וחסר ניסיון.

השיתוף בין השחקנים המעולים והבמאי אמור היה להביא הרבה יותר קהל ורווח לאולפני יוניברסל מאשר 23 מיליון דולרים.
זאת ירידה גם ביחס לסרטים הקודמים של אפטאו, למה? אולי בגלל ש'אנשים מצחיקים' לא נראה מספיק מצחיק. הטריילר נותן את הרושם שהסרט הוא יותר דרמה סוחטת דמעות מקומדיה. בקרב המבקרים הסרט קיבל תגובות טובות, אבל פחות נלהבות מהשבחים שהסרטים הקודמים של אפטאו קיבלו. 'הנגאובר' זה לא.

'הארי פוטר והנסיך חצוי הדם' נשאר גם השבוע במקום השני, אחרי ירידה סבירה. ההכנסות הכוללות של הארי פוטר השישי הגיעו השבוע ל-‏255 מיליון דולר - בדיוק כמו אלה של 'הנגאובר' (מקום שמיני). ההבדל הוא שהארי פוטר עשה את זה בשלושה שבועות, ו'הנגאובר' - בתשעה.


'כח-G' ירד השבוע מהמקום הראשון לשלישי, והשבוע יש לו כבר מתחרה בתחום סרטי הילדים הגרועים: 'חייזרים בעליית הגג' ובדיוק כמו 'כח-G', הוא סרט מיותר, לפי תגובות הקהל והביקורות.

1. Funy People - 22.7 (22.7)
2. Harry Potter and the Half-Blood Prince - 17.7 (255.5)
3. G-Force - 17.1 (66.5)
4. The Ugly Truth - 13.0 (54.5)
5. Aliens in the Attic - 8.0 (8.0)
6. Orphan - 7.2 (26.8)
7. Ice Age - Dawn of the Dinosaurs - 5.3 (181.8)
8. The Hangover - 5.1 (255.8)
9. The Proposal - 4.8 (148.9)
10. Transformers: Revenge of the Fallen - 4.6 (388.1)